Na een medische eerste helft van deze zwangerschap en vele echo's later kunnen wij eindelijk genieten. NU willen wij naast alle medische echo's een pretecho en 3-4d echo laten maken. Maar met welk termijn is dit het mooist? Wie wil haar ervaring delen.....(met foto )
Geloof dat ze het aanraden tussen de 26 en 28 weken, omdat het kindje dan nog niet te groot is en het gezichtje niet in de verdrukking komt.. Zou er gwn even voor informeren bij eeb echobureau
hier met 27 wkn en 3 dgn gedaan! zie foto (ze wou even aan mama & papa laten weten dat ze het nog prima naar der zin had in mama's buik)
Ik heb toevallig net contact gezocht met het echobureau. Mijn baby is al ingedaald en ik ben al 32 weken, maar misschien heb ik geluk en ligt hij toch nog fotogeniek. Als dat niet het geval is, hoeven we niet te betalen.
Ik heb op 27 weken gemaakt in Vught vlakbij Den Bosch. Zij maakt mooie foto's en ben er zeer tevreden! Ik vond dat de babietje op pappa lijkt, iedergeval dat mondje <3
Bij mij zeiden ze ook tussen de 26 en 28 weken. Wij zijn vorige week geweest en helaas lag meneer verkeerd dus vanavond nog een keer proberen! Lukt het dan niet dan gaan we geen echo meer proberen.
Wij hebben het toen met 28 weken gedaan. Heb de foto's niet bij de hand, maar ze zijn heel mooi en duidelijk.
Vorige keer met 28+5 gedaan en morgen gaan we weer. Dan dus met 28+1. Zijn de vorige keer heel mooi geworden, hopelijk laat onze kleine dame morgen ookalles even zien