Hallo even in het kort, ben nieuw op dit forum. En heb dus een vraag. Ben een pil gebruikste en nu is het mij overkomen om de pil te vergeten 4 x toe zelfs. Alleen ik slikte door ( Doe ik zo vaak ) dus dacht zal wel geen probleem zijn. Nu moet ik vandaag mijn menstruatie krijgen, dus wou net een ob inbrengen. Maar wat blijkt ik kom met mijn vingers amper mijn vagina in is gewoon dik en gezwollen, van voor tot verder in de vagina. Slaap al een tijdje slecht, na alles wat ik eet ben ik misselijk hoofdpijn. Naja ik linkte het aan de menstruatie. Maar na dat ob verhaal ben ik wel geschrokken. Dus eigenlijk wil ik van de net zwangeren weten, is jullie vagina ook zo gezwollen en bijna gesloten?? ( Of kan dit ook bij de menstruatie horen? ) Liefs, klachtje.
Tja, de klachten kunnen ms komen van het doorslikken van de pil? Ik slikte de pil vroeger ook weleens door (slechts 1x achter elkaar) en kreeg dan altijd pijn in mijn borsten. Terwijl ik daar verder nooit last van heb gehad. Behalve toen ik de eerste keer zwanger bleek. Wat betreft de vagina; bij mij is het inderdaad wat gezwollen en mijn baarmoedermond ligt heel laag, dus is er weinig ruimte inderdaad. Maar dat is pas gekomen toen ik iets verder zwanger was. Dus mocht het bij jou ook door een eventuele zwangerschap kunnen komen, zou je denk ik wel al kunnen testen. Succes!
Ik weet het niet echt. Maar ik denk dat je zowiezo hierdoor niet kan weten of je zwanger bent of niet. Enkel door te testen. Het kan ook allemaal komen doordat je lichaam van slag is door de pil te vergeten. Ikzelf heb niet echt het gevoel dat mijn vagina dicht zit. Wel wat gezwollener. Misselijkheid kan wel een klacht zijn, maar dat is evengoed een klacht van het vergeten van je pil (hormonen in de war)...
Ja daarom dus ook, maar was op 13 juli begonnen met mijn pil, en 23 augustus was de laatste. En heb verder niks gemerkt van de vergeten pillen qua hormonen. Het lijkt ook wel dat mijn vagina steeds dichter gaat zitten (sorry voor de details hoor) maar maak me ineens zo zorgen, kon ook heel makkelijk bij me baarmoedermond. (Maar dat lijkt normaal te zijn tijdens een aankomende menstruatie??) Denk dat ik straks maar is een testje ga kopen..
Nou wou net mijn plasje opvangen voor de test. Zie ik dat het niet nodig is... Nu maar gauw stoppen met de pil, en dan maar zonder pil voor het eggie gaan.. ( Dit was trouwens niet gepland btw ) Toch bedankt voor de reacties.