Hallo allemaal, Mijn man is volgende week jarig en nu ben ik al een tijdje aan het bedenken wat ik namens onze zoon van 11 maanden aan hem kan geven. Hij heeft vorig jaar met vaderdag al iets met een foto gehad en handafdrukken van de beeb, weten jullie nog iets leuks?? Groetjes
Hier heeft papa voor zn verjaardag 2 toegangskaartjes voor de dierentuin gekregen. En ik heb voor mijn verjaardag een collage van foto's van dochterlief gekregen.
Weet niet wat voor werk papa doet....anders misschien een leuke muismat laten bedrukken met een collage van foto's. Leuk voor op het werk (als dat daar gepast is, dat weet ik dus niet) Op de site van de Hema of andere sites staan leuke ideeën wat dat betreft.
Bedankt voor jullie reacties! Papa werkt in een meubelzaak en heeft niet erg veel aan een muismatje helaas, was anders een leuk idee! Kaartjes voor de dierentuin is ook leuk!!
Of een beker laten bedrukken met een foto van jullie zoontje en de tekst i love papa. Altyd leuk om uit te drinken tijdens zijn pauzes.