Dag allemaal, welke smeersels en wondermiddeltjes gebruiken jullie allemaal om de boel glad, zacht en strak te houden tijdens de zwangerschap? Ik kom echt in de verleiding om allerlei dingen te gaan kopen, maar vermoed dat het allemaal dikke onzin is. Big business voor de fabrikant. Iemand die mij ongelijk geeft?
Ze zeggen dat smeren inderdaad niet veel zin heeft omdat je bindweefsel scheurt, en dat zit onderhuids. Ik smeer zelf wel, afgewisseld Clarins en Etos mama. Ik smeer vooral om mijn buik soepel en zacht te houden, anders gaat-ie zo jeuken. Vooralsnog heb ik trouwens geen striae, dus wie weet helpt het toch een beetje
Er is laatst een topic geweest over een smeersel van Collistar. Het is redelijk aan de prijs maar een van de weinige cremes waarvan bewezen is dat het effect heeft. Hij staat op mijn verlanglijstje in ieder geval. INTENSIVE ANTI STRETCHMARKS CREAM 400ML - Specifieke gebieden - Webshop ICI PARIS XL
Geen idee of het 'echt' helpt maar ik gebruik Bio Oil. Het zekere voor het onzekere Ik vind het een hele fijne verzorgende olie al is het behoorlijk aan de prijs. Wie weet helpt het wel want op één mini streepje op mn borstna, heb ik nog helemaal geen striea! (even afkloppen)
Ik gebruik BioOil. Mijn striae van de eerste zwangerschap is hiermee bijna helemaal onzihtbaar geworden en ik smeer nu elke dag ook gewoon lekker. Hopelijk is mijn huid al genoeg uitgerekt met de 1e zodat ik nu zo weinig mogelijk gebruik. Ik heb BioOil ook gebruikt bij littekens van mn dochter. Ze is een halfbloedje (meer donker dan licht) en daar zie je ze ook (bijna) niet meer.
Dank jullie wel! Ga ik Bio Oil kopen straks Daar durf ik wel een gokje voor te wagen, niet geschoten..