Hoi dames, Ik heb steken bij me schaambot en als ik nies doet t nog meer pijn. Net alsof t bandenpijn is. Maar kan je met 34 weken nog bandenpijn hebben??
Oh oke want dacht dat de baarmoeder al helemaal gegroeit is. T is nu nog steeds gevoelig in me onderbuik. Herken t van t begin een beetje dat je bijna niet durf te niezen omdat je dan zo een felle pijn krijg. Indalen geen idee of dat t kan zijn
jou kindje ligt ook dwars toch? volgens mij kunnen ze dan niet indalen maar dat weet ik niet zeker. Bandenpijn kan zeker nog
Ik heb vanaf week 32 pijn in mijn bekken en de vk vertelde me dat het ook bandenpijn zou kunnen zijn. Als je het over felle steken bij je schaambot hebt, die relateerde ik aan indalen maar ik lees hierboven iets over dwarsligging, dan zou je dat niet zeggen idd...
Ja ligt idd dwars. Of hij moet uit zichzelf gedraait zijn Geloof dan idd dat t bandenpijn is herken t wel van eerder in de zwangerschap. Dacht dat t klaar was en nu komt t dus weer terug haha doet altijd zon pijn he. Thanx for de antwoorden iig dames!
Het zou best bandenpijn kunnen zijn. Baby komt in de laatste weken nog veel in gewicht aan wat met baarmoeder en vruchtwater flink aan de banden kan rekken.
Ik heb het nu zelfs nog als ik nies zeg ik auu maar haar hoog ligt hier wel ingedaald en ligt al enige tijd vast.En voelt echt als bandenpijn onderin vooral rechts en dat had ik in het begin ook de banden verdwijnen niet zover ik weet dus neem aan dat bij jou ook zo is mijn Vk zegt bij die pijntjes bandenpijn of idalingspijn daar schuift ze mijn pijntjes op af