wat in de slaapkamer om te spelen?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by tweeling, Jan 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    wat hebben jullie in de slaapkamer staan om te spelen?

ik ben de kamer aan het inrichten ivm de 2e...dus ze heeft nu een echt peuterkamer met groot bed!

nu mis ik nog iets in de kamer om mee te spelen, voor op de zondag ochtend als wij lekker nog gestrekt liggen :)
    ze heeft een mandje met wat speelgoed maar er kan wel een tafeltje ofzo bij...
    misschien hebben jullie tips of ideen voor een leuke meidenkamer!

alvast bedankt!

2. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    youame heeft zo'n speeltafel met muziek erin enzo
    een bak met kleine spul auto's blokjes enz
    een schoolbord met krijtjes

3. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    dat klinkt leuk!
    is dat alles in een en heb je een voorbeeld of een adres waar ze dat verkopen?

4. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
  5. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    kan nergens meer die speeltafel vinden echt vreemd

maar zet speelgoed neer waar ze beneden weinig mee speeld en die zet je dan op der kamer ;)

6. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    boekjes zijn ook altijd leuk

7. wuppie

wuppie Bekend lid

Jul 16, 2006
    621
    0
    0
    boekjes, poppen, auto's, er staat hier vanalles wat, ik wissel soms met wat er beneden staat, voor de variatie.

8. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    ;)

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier staat ook het "wisselspeelgoed" op zijn kamer. Wat teveel is geworden het afgelopen jaar is naar zijn slaapkamer verhuisd. En met en met wissel ik weer om, of zoals met sinterklaas/kerst is er weer een hoop naar boven verhuisd. Boven heeft hij van die plastic speelgoedbakken waar het speelgoed in ligt.

Speelt er maar zelden, alleen als ik boven wat aan het rommelen ben speelt hij op zijn kamer...

10. miranda84

miranda84 Bekend lid

Apr 13, 2007
    781
    0
    0
    ik heb eigenlijk van alles wat op haar kamertje,ze heeft een mand met blokken,puzzels enzv,een poppenbedje en stoeltje,knuffels,een radio,boekjes.Eigenlijk wel heel veel,maar ze vind het ook heel fijn dat er wat op haar kamertje staat,net wat al aangegeven werd wissel ik ook weleens wat speelgoed af,wat beneden staat.Eigenlijk hebben we het puur gedaan omdat ze smiddags ook nog weleens naar boven wil om tegaa spelen,en voor het slapengaan nog heel eventjes,want als wij nog slapen en zij is wakker roept ze ons altijd of ze mag komen,ze gaat zelf niet uit haar bed (al mag ze dat natuurlijk wel hoor).

groetjes miranda

11. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    kyana heeft helemaal NIKS op haar kamertje, geloof dat ik een gek mens ben

12. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Nee hoor, Iman heeft ook geen speelgoed op haar kamer.

13. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    lars heeft een paar autotjes om op zijn vloerkleed (met wegen ed) te spelen en een hobbelpaard. lars speelt ook zelden boven, en als wij nog even willen liggen wil hij er bij :-D

14. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    Gaat je kindje zo spelen zodat julli nog kunnen slapen :confused: :confused: :confused:

15. miranda84

miranda84 Bekend lid

Apr 13, 2007
    781
    0
    0
    Gaat je kindje zo spelen zodat julli nog kunnen slapen

nee,de mijne niet,maar dat hoeft ze ook niet.Dat is voor ons ook niet de reden.
    Ik vind alleen dat het er wel hoort te staan,als ze behoefte heeft om te gaan spelen op haar kamertje kan ze dat.

16. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    nee hoor youame komt als ze wakker is bij ons en smiddags als ik boven bezig ben gaat ze op der kamer spelen

17. mama33

mama33 Actief lid

Sep 11, 2006
    255
    0
    0
    Achterhoek
    wij hebben de eerste verdieping helemaal ingericht op de kids. We slapen zelf op zolder. De oudste twee kunnen zich al prima vermaken zelf en daar maken wij wel gebruik van hoor. Heerlijk als ze vragen of ze boven mogen spelen. Wij hebben van de IKEA zo'n tunnel. Echt een groot succes. Je kunt m ook zo weer plat maken en opruimen. Ook hebben we op 1 van de kamers een tentje staan. Ook leuk en dat spul kan bij mooi weer ook zo buiten op het gras. Bij mijn zoontje staat een lego tafel met van die krukjes. Kunnen ze bouwen maar ook gewoon lekker aan zitten en wat anders doen.

Share This Page