wanneer zien jullie jullie buikje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lobj, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lobj

lobj Actief lid

27 jun 2007
    270
    0
    0
    o-vl
    heey,,

ik heb een vraagje
    zoals jullie wel zien in mijn titel , wanneer is bij jullie jullie buikje beginnen bollen?

bij mij is het natuurlijk nog veel te vroeg maar tog lijkt hij al opgezwollen, is dat nu mijn gedacht of is het echt?

Ik kijk er echt al naar uit om met een buikje rond te lopen! lijkt mij helemaal geweldig! kan je het aan iedereen laten zien! IK BEN ZWANGER!

dus wanneer begon bij jullie dat buikje te bollen?

2. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Met 14 weken kreeg ik een welving onder mijn navel, soort hard bobbeltje...met 16 weken was dat al uitgegroeid tot een "zwanger" buikje...met 20 weken begon ie ook echt strak en hard te worden, en nu ben ik een opgeblazen ballon. Genoeg informatie? ;)

3. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    En je buikje kan nog niet gezwollen zijn van de baby, maar je darmen zetten wel op door de hormonen, want die heb je al heel veel! En daardoor kan je buik boller worden....pas na de 12 weken kan je buikje echt van de beeb zijn.

4. Catheleine

Catheleine Bekend lid

9 feb 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Bij mijn eerste zwangerschap kwam mijn buikje ook pas een stuk later als nu, denk toen pas rond de 16-18 weken...
    Deze keer heb ik nu al een echt buikje, van de darmen idd. Maar kan niet meer zeggen nee hoor ik ben niet zwanger... met een strak truitje ziet iedereen het meteen!

Ik vind het kei leuk dat ze mijn buikje zien, ben alleen bang dat hij nu ook meer in de weg gaat zitten omdat hij al zo vroeg groeit...
    Heb nu al positiekleding aan!

Ik werk in de zorg kan eigenlijk geen buik gebruiken, zit dan in de weg met bukken enzo...

Groetjes Catheleine en geniet van je zwangerschap...

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    vandaag al eerder een topic over geweest.
    dit zet ik op slot.

Deel Deze Pagina