Joey is een flinke jongen. Met 6 mnd moest hij al over naar de Priori en deze is nu alweer te klein. Zijn hoofdje komt bijna boven het stoeltje uit en ik vind het nu gevaarlijk worden. Ik ben dus aan het orienteren en kwam uit bij de Rodi. We rijden regelmatig lange stukken naar mijn ouders in Belgie en vaak doen Joey dan nog een dutje in de auto. Daarom vind ik het lastig om een keuze te maken; De SPS of de XP die in ligstand kan. Welke hebben jullie en is de ligstand makkelijk of overbodige luxe?
Wij hebben de XR. Dylan slaapt nog regelmatig in de auto, dus ik vind het wel prettig dat hij wat kan liggen.
Wij hebben ook de XR, deze kan inderdada een beetje liggen. Ook is hij wat steviger en van de zijkant zijn ze beter beschermd. Mijn zoontje had de SPS maar kreeg de gordel zo losgepeuterd van d eautostoel Iets wat hem daarna met de XR niet meer lukte.
Hier de SPS. We reden altijd aardige afstanden maar merken dat het minder is geworden, zeker met de tweede erbij nu. Hij kan er overigens nog niet in hoor, zit nog in zijn Romer King Plus. Hij is op de groei gekocht (flinke aanbieding )
als ie kan kantelen zou ik voor de xr gaan. Ik heb er nu 1 die niet kan kantelen en ik merk dat mn dochter t toch af en toe nog fijn zou vinden. Zeker met een langer stuk