Zo af en toe heb ik tussen mn navel en schaambeen (meer richting onder navel) , eigenlijk op de plek waar de donkere lijn nu steeds duidelijker wordt, een steekje. Heel scherp, heel gemeen maar heel kort en zo af en toe. Als ik zou weten hoe een schopje zou voelen zou ik zeggen dat misschien maar dat word overal omschreven als een aaitje of bubbeltjes en dit is echt venijnig.Schrik er gewoon ff kort van... En altijd op die plek. Is het groei van de baarmoeder en horen jullie dat vaker? In afwachting op jullie reactie.
Hoi Ann80, bewegingen van het kindje zijn inderdaad meestal niet venijnig stekend, dus waarschijnlijk is het een band van je baarmoeder die overprikkeld wordt door bv de groei of een beweging van het kindje. Sowieso is het gebied rond je navel erg gevoelig en zeker als net als bij jouw termijn nu, je baarmoeder tot aan de onderrand van je navel komt. Kan dus geen kwaad. Groetjes Brigitte
Hai Brigitte, Dank voor je reactie dacht het zelf ook een beetje maar toch fijn die bevestiging. Fijne dag!