Hoi, Ik zit nu in mijn 2e wachtweek na de 1e ICSI poging. Ik heb vanaf deze week erg buikkrampen hetzelfde als menstruatiekrampen. Is dit een slecht teken of zou het door de Utrogestan bolletjes komen? Vrijdag mag ik bloed gaan prikken. Hopelijk heeft iemand een positief verhaal. Verschrikkelijk deze week, ik vind het het ergste van de hele behandeling. Groet, peet
Hay.... Wat spannend, maar vooral zenuwslopend is dit he? De werkzamen stof in de utrogestan kan je echt in de malinv nemen. Pas als je gestopt bent kan je voelen wat je lichaam zegt. Heel vervelend. Ik ben bijv vrijdag gestopt met die bollen en ik was de volgende maand zelfde dag ongesteld. Alles wat ik voelde en zag leek op zwangerschap, teleurstelling was des te groter toen ik ongesteld werd. Het kwam gewoon door die ***bollen... Nu ben ik drie dagen na het gebruik van de bollen en heb donkere kringen om tepels en enorme buik. Vanochtend dacht ik ongesteld te worden maar niets. Ik durf niet te testen omdat ik bang ben dat ik dan te voorbarig ben. Zo zie je maar dat die bollen je behoorlijk in de war kunnen maken. Mijn zusje zei net: ga ff wat anders doen....maar hoe moeilijk is dat als je lichaam en geest je in de war maakt... Sterkte...
Ik zit ook in die spannende wachtweken. Had gisteren wat lichte steekjes voornamelijk rechts onder in, lager als mn eierstokken. Herken dit niet echt, dus hopelijk zijn dit goede symtomen. Ik zal volgend weekend meer weten. Moet maandag voor het laast de utro bollen nemen, en dan zal ik donderdag wel/niet ongie worden. Maar ik test pas zaterdag of zondag. Succes, hoop hier ook postieve verhalen te lezen.
Zit ook in de tweede wachtweek van de 3de ICSI. Wij hebben 5 december twee embryo's terug laten plaatsen. Helaas niet meer zo spannend, want ik heb vanochtend (14 dagen na de punctie) negatief getest. Ik had dit keer een goed gevoel met symptomen die ik, volgens mij, nog niet eerder had gehad. Alhoewel na zes jaar heb je alles al wel een keer gevoeld. Het mocht dus niet zo zijn. Succes voor jullie en hopelijk snel een positieve test!
@essie, balen meid, ga je voor een 4e poging?? Hier denk ik morgen ook ongie te worden. Ik verlies alltijd een dag of iets voor mn menstruatie wat slijm, lijkt op vruchtbaarslijm en dit heb ik net dus ook gehad. Die steekjes heb ik ook niet meer, dacht echt dat we een goede kans hadden, maar goed eerst maar afwachten, maar heb eigenlijk al geen hoop meer.
Ik gebruik nu geen utro, en heb dezelfde krampen. Ik dacht dat het al einde verhaal was, maar las toen echt honderden keren op internet dat vrouwen hetzelfde hadden en dat het ook een zwangerschap kan betekenen.. Het kan dus echt alle kanten nog op. Frustrerend he
@happy1978 Nee, wij hebben vooraf al met elkaar besproken dat wij het bij 3x houden. En daar sta ik nog steeds achter. Op zich trek ik het allemaal wel, maar waar is het einde? Wat als de 4de ronde ook niet lukt.... Wij hebben het geluk dat we al een wonder hebben, hij is 7 jaar geleden geboren. (overigens zonder mm) Op dit moment trouwens nog steeds niet ongi. Vanochtend (dag 14 na tp) weer een test gedaan en weer negatief. Denk nu dat de utro het tegen houd. (fijne bijwerking!) Vorige ICSI's gewoon doorheen ongi geworden maar elke ronde is natuurlijk anders.
Wij hebben hier ook een spontaan wondertje van 4 jaar. Nooit gedacht dat we in de MMM zouden belanden. Helaas na 8 IUI en 2 ICSI (2e nog even afwachten) nog geen broertje of zusje. Ik heb nog een heeeeel klein beetje hoop, maar weet dat dit tegen beter weten in is. Heb morgen een afspraak bij de huisarts ivm waarschijnlijk een flinke keelontsteking, mocht ik niet zwanger zijn, hoop ik dat het vroeg komt, weet ik in ieder geval dat ik een AB-kuurtje mag, maar liever doe ik het zonder kuurtje natuurlijk. Knap hoor dat je kunt stoppen. We hebben een verzekering gevonden die een 4e poging vergoed en we hebben gezegd dat we er 1 zelf willen betalen mocht het zin hebben en nodig zijn. Ben op dit moment weer lekker emotioneel, bah, die hormonen altijd. Had zo gehoopt op een mooi kerstcadeau. Hebben jullie nog cryo's?? Wij nog 2 in 1 rietje, dat geeft een beetje extra hoop. Hoewel vorige keer hadden we er ook 2, 1 is toen goed ontdooid, maar helaas niet blijven zitten. Ik ben trouwens maandag gestopt met de utro. Vorige week werd ik de 3e stopdag ongie, als ik dat aanhou, verwacht ik het morgen. Sterkte!!
hallo dames, Misschien een beetje positiviteit..... Ik voelde me precies hetzelfde als al die jaren dat ik ongesteld ben geworden. Van die bolletjes wordt dat gevoel alleen maar versterkt. Het enige verschil was dat mijn borsten nu pijn bleven doen, normaal zakte dat weg vlak voor ik ongi werd, en ik had wat meer slijm.... 10 dagen na TP positief getest!!! heeft 6,5 jaar geduurd, vertel mij niet dat wonderen niet bestaan!!! Succes allemaal!
Nou ik heb gisterenavond super gejankt, dacht ik doe een test, weet ik het en hopelijk gaat het morgen (vandaag dus) wat beter. Eerst zag ik niets, dus meteen, nou dat weten we ook weer, daarna een 2e licht steepje, test mee naar beneden genomen, in ander licht bekeken, maar na nog een 3 tal minuten was deze toch echt goed zichtbaar. We durven nog niet te hopen. Dacht ineens, kan het van de prengyl zijn, heb 10.000 gepoten, dit is afgelopen maandag 2 weken geleden. Gisteren was het 2 weken geleden dat ik de punctie heb gehad, officieel mag ik zaterdag pas testen, maar moet vandaag naar de huisarts ivm een keelontsteking die ik waarschijnlijk heb..... Hellup!!! Mocht ik vandaag niet ongie worden, ga ik er pas ingeloven hoor. Dit zou zo gaaf zijn, maar dat hoef ik jullie niet te vertellen. Na 2 jaar eindelijk een broertje of zusje voor ons zoontje. Sta nog even met beide benen op de grond hoor.
Wauw, happy1978, wat super! Je bent zwanger! Hoe is het nu? Ik ben net ongi geworden. Niet blij natuurlijk maar na al die negatieve testen, wil je wel graag weten waar je aan toe bent. Wij hadden ook niet verwacht dat we voor een tweede in de mm terecht zouden komen. En je verlegt ook elke keer je grenzen, eerst denk je nog; "we hebben een zetje nodig". Inmiddels zijn we 6 IUI's, 2 miskramen en 3 ICSI's verder. Ik heb de pech dat ik moeilijk te stimuleren ben (ook nooit verwacht met mijn superregelmatige cyclus). Hoogste dosering hormonen en weinig follikels. Jammergenoeg nooit geen cryo's gehad. Des te meer besef je wat voor een wonder er boven in bed ligt en daar genieten we dan ook volop van. Ik maak mij geen illusies, maar ik houd wel hoop. Onze zoon is er ook, wie weet wat 2013 brengt.... Geniet van het wonder en voor alle andere meiden die nog in die spannende wachtweken zitten; ik duim voor jullie!
Nou ik geloof het nog niet hoor. Doe zaterdag nog een test. Mn man en ik keken echt naar elkaar zo van er is echt een 2e streep, maar dit was zo raar. Moest gisteren zo huilen, dacht echt dat het niet gelukt was en wilde weten waar ik aan toe was, dus had echt nooit verwacht dat die positief zou zijn. Als de test zaterdag nog steeds positief is, moeten we vertrouwen hebben dat het goed zit. Maar in dat mooi kerstcadeau ga ik nu echt geloven....
Ik ben vandaag helaas orgie geworden op wachtdag 14. Moet nog wel bloed laten prikken morgen. Maar bedankt voor jullie verhalen.
@Peet, weet hoe je je voelt meid, heel veel succes!! Heb je nog cryo's?? Hopelijk is de volgende ronde gewoon raak!!