Ik heb het gevoel dat als mijn buik zo doorgaat hij echt ontploft. Met 20 weken kon ik hem nog redelijke verbergen, nu voel ik me soms een walrusje omdat hij zo ontzettend hard groeit de laatste 2 weken.
ik heb het idee dat als ik elke morgen wakker word er weer 2 cm in omtrek bij is, mijn buik groeit nu in een keer heel hard!
Bij mij met 21 weken 4 weken en lang en toen weer 4 weken stil gestaan en ben nu alweer een week aan het groeien
ik heb hem nu blijkbaar... vorige week kon ik nog netjes in al mijn jeans, nu past geen enkele meer. ook jas krijg ik niet meer dicht
Met 21wk een klein spurtje gehad. Zit nu midden in een inhaalslag geloof ik! Voel me nu ook een monster ondanks ik nog maar 5 kilootjes in gewicht ben aangekomen...
Ik heb hem ook nu! Mijn buik groeit enorm en ook afgelopen week ook erg in gewicht aangekomen. Ben benieuwd wat het allemaal nog wordt die buik haha!
mijn laatste groeispurt zat tussen de 25 en 27 weken. Mn buik is gigaaaantisch nu, en ook enorm naar beneden gezakt
mijn buik is ook de afgelopen 2 weken flink gegroeid, mijn buikje viel eerst opzich nog wel mee maar nu haha zie je het echt goed *trots*
Mijn buik heeft de laatste 2 weken ook een gigantische groeispurt gehad vanaf week 23 tot nu 25/26. Ik merk het niet alleen aan mijn kleding maar ook aan kwaaltjes enzo (eten komt sneller weer naar boven en vaker plassen en opgeblazen strak gevoel). Ben benieuwd hoe het verder gaat
Nu bijna 26 weken zwanger.. heb echt zoiets van wanneer komt er nu echt een groeispurt?? ik sta al weken bijna stil.
Ik had ineens net voor mijn 20e week, een buik! Zeg maar errug aanwezig, en kleren die echt echt echt niet meer passen..