Bijna 30 weken en behoorlijk last...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmuh, 15 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Hoi allemaal,

ik heb vrijdag contact gehad met de verloskundige dit omdat ik enorme steken heb bij mijn bekken.
    (Geen blaasonsteking, heb ik al laten testen)

Nou kan het zijn (1) dat de baby een andere houding gaat zoeken(en begint met indalen)
    Onze beeb ligt al vanaf het begin met zijn hoofdje boven, ruggetje/billetjes links en voetjes beneden.
    Nou had ik steeds als hij schopte dat ik het wel voelde in mijn blaas,
    maar die gevoel is nu weg en blijft nu langer, en tijdens het lopen kan ik niet doorlopen..

Of (2) bekkeninstabiliteit of (3) als het aanbleef met de rugpijn konden het weeen zijn..
    Nu heb ik de rugpijn er niet meer bij, alleen 's nachts als ik heb gelegen en uit bed moet.. Dus nr 3 zal het wel niet zijn!

Nou is mijn vraag, kent iemand dit? Is dit normaal?
    Als de kleine beeb nu beweegt doet het gewoon zeer.....

Ik hoor het graag,

fijne avond verder!

2. tulip

tulip Niet meer actief

bij de eerste zwangerschap waren dit de indalingsweeen bij mij, met een week of 34.
    Bij deze zwangerschap heb ik het met 23 weken gehad met hele heftige rugpijn en dat bleken wel lichte weeen.

3. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    indalingsweeen, moet ik me daar verder zorgen bij maken?
    Ik heb de 24e pas weer controle, een groeiecho..

Ik zie dat je nu 33 weken bent, die lichte weeen zijn vanzelf overgegaan doormiddel van rustig aan doen?

4. tulip

tulip Niet meer actief

indalingsweeen hoef je je geen zorgen over te maken, zou wel vroeg zijn bij jou, maar het kan hoor.

Ik heb vanaf die tijd bankrust en daarmee is het idd overgegaan. Sinds een week of 3 kan ik zelfs al wat meer doen.

Deel Deze Pagina