Ik heb sinds afgelopen weekend echt enorm veel last van mijn buik en rug, ik kon echt bijna niet meer lopen en zitten (gaat nu wel wat beter) Dus toch maar ff VK gebelt en ik kon vanmiddag even langskomen. Ik ging op die bank liggen, zegt ze: zzoooo he! jij bent gegroeid! En dat verklaard dus de pijn in mijn buik en rug, alle banden worden flink opgerekt ineens. Ze heeft nog ff me bloeddruk gemeten, was prima, en het hartje geluisterd, luid en duidelijk! Alleen ikzelf heb echt niet het idee dat ik zo gegroeid ben..mja..ik inspecteer mijn buik natuurlijk ook elke dag Maar ik zat me later te bedenken, zou de baby dan misschien niet te snel groeien? ik ben ruim 15 weken en mijn baarmoeder zat 3 vingers onder mijn navel. Liefs Margje
hoezo zou hij niet genoeg groeien? je zegt ik heb een groeispurt gemaakt? mijn vk zei tegen mij, je buik is niet meer dan opgezette darmen. Oke dan dacht ik. Die opgezette darmen passen alleen niet meer in me broek ja! als ze bij de vk niets zeggen dan hoef jij je niet druk te maken hoor. succes. x
Dat zal wel loslopen, Sowieso gaat groeien in spurts, dan is ineens je buik weer groter, (en dus uiteraard de baby binnenin, ). Zolang je VK zich geen zorgen maakt, zou ik dat zelf ook niet doen,