groeispurt?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marscha, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marscha

Marscha Niet meer actief

Wanneer kregen jullie babies een groeispurt?

Ik had gelezen dat babies na 3 weken, 6 weken of 3 maanden een enorme groeispurt krijgen ofzo?

En dat als je borstvoeding geeft, dit betekend dat je haar/hem meer aan moet leggen dan normaal zodat je meer melk produceert.

Nou geef ik borst en flesvoeding. Maar ook na een flesvoeding begint ze na 2 uur alweer te huilen dat ze honger heeft. Ze zit namelijk ook flink te happen en zoekt dan helemaal naar mijn tepel.

Ik geef hier natuurlijk gewoon aan toe, honger is honger maar hoe was dat bij jullie? en is dat niet raar? dat als ik dus de fles geef en die goed vul (175ml melk) ze daarna snel weer honger heeft?

Normaal had ze wel moeite met die hoeveelheid en bleef er altijd een klein beetje over en kon ze zo 4 uur verder zonder voeding.

Nu drinkt ze alles tot de laatste druppel op en begint ze na bijna 2 uur weer om eten te huilen...

Ook de nachten sliep ze door maar nu gaf ik de laatste voeding om 12 uur en ben ik om half 4 wakker geworden omdat ze honger heeft... en daarna om half 9 weer. eerst sliep ze zo 6 tot 8 uur...

ze zat bij het laatste bezoekje aan het CB tegen de 10 pond aan. (30.10.2008 was dat)

Edit: en wanneer hadden jullie bezoekjes aan het CB? Ik kreeg te horen dat het elke 2 weken moet maar ik heb pas de 27e weer een afspraak... er zit dus bijna een maand tussen!

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Voed je op verzoek of op schema? Anders toegeven aan de behoeftes van je kindje.

En elke maand is vrij normaal de eerste paar maanden.. daarna elke 2 maanden. Ik heb nog nooit gehoord dat je elke 2 weken moet naar het CB moet.

3. Marscha

Marscha Niet meer actief

voed een beetje op verzoek maar eigenlijk vrijwel nooit binnen 3 uur na de laatste voeding en nu dus voor het eerst wel...

Deel Deze Pagina