Hoi Eveline, Ik heb een dochter van 4 maanden en ze krijgt nog 6 flesjes per dag van 135 ml en 1,5 schepje nutriton (vanwege vermoedelijke reflux). Ze drinkt alleen haar flesjes vaak niet helemaal leeg maar heeft wel elke 2 tot 2,5 uur honger...en dat laat ze merken door hartverscheurend gehuil....dus geef haar dan maar een flesje. Wat zou kunnen helpen om te zorgen dat ze langer verzadigd is? Ik heb gelezen over rijstebloem en dat heb ik ook in huis gehaald maar zorgt dat niet voor verstopping? (ik had haar al een keer 2 schepjes rijstebloem gegeven door het laatste flesje en toen heeft ze 2 dagen geen ontlasting gehad terwijl ze normaal elke dag poept) Ik hoor het graag van je! oja ze begint haar nachtrust om 19 - 20u tot s ochtens 6.30 - 7.30u en we maken haar dan rond 21u en 00u nog wakker voor een flesje. Groetjes Claudia
Hallo Claudia, Rijstebloem mag je wel geven, de darmen van je kindje moeten vaak wel 2 weken wennen aan een verandering in de voeding, de vertopping is dan ook vaak tijdelijk. Belangrijk voor de verzadiging is ook dat je kindje ongeveer 20 minuten over een flesje drinkt. Groeten Eveline