Keana heeft sinds een paar weken rare ontlasting. Ze heeft eigenlijk gewoon diarree met slijm. Ik heb dit al aangegeven bij het CB. Heb de huisartsen post gebeld. Ze zeiden allemaal dat als het erger werdt ik moest bellen, maar dat ze er niets aan konden doen. Zolang ze geen koorts heeft, niets aan de hand. Zaterdag ochtend ging ik haar uit bed halen en lag ze in een gele vlek, overgegeven met gal. Ze fles daarna heeft ze helemaal uitgespuugd. De hele dag niet lekker geweest en weinig drinken. Wel lachen een veel babbels. Zondag ging het weer goed. Maandag heeft ze totaal 4 waterdunne diarree luiers gehad, ze zat er tot 2 keer aan toe helemaal onder. Gisteren ook 4 diarree luiers. Tegen de avond kreeg ze vuurrode wangen met allemaal bultjes, ik schrok me kapot. De laatste poepluier spoot eruit als water... Ze voelt warm aan maar heeft geen koorts. Ze is vrolijk en brabbelt, maar merk wel dat ze niet helemaal goed in haar velletje zit. Vannochtend was de uitslag weer weg, haar wangetjes zijn alleen nog erg schraal. Vannochtend meteen huisarts gebeld, op vakantie.... Vervanger gebeld. De assistente vond het niet nodig om langs te komen, "we nemen alleen spoed aan" was haar antwoord "en ze loopt er al 3 weken mee, dus dat is heel vervelend voor u":x Keana loopt bij de kinderarts, dus heb ik die gebeld. Na overleg, moest ik de huisarts maar weer bellen, het was niet normaal dat ik niet langs mocht komen. Vooral niet omdat ze minimaal 4 diarree luiers per dag heeft en ze was nog een baby! Ze snapten niet dat er niet verder op ingegaan was vooral nu dat er ook roodvink heerst. Als ik er niet uitkwam, zou de KA contact opnemen met de HA. Ik heb daarna mijn man gebeld, ik was woest!!!! Hij is er verder achteraan gegaan en nu kunnen we dan vanmiddag terecht... Ben ik nou zo'n zeur???? Met 1 dunne luier per dag kan ik me voorstellen dat ik niet langs hoef te komen. Ze dronk goed en was vrolijk. Eigenlijk niets aan de hand, alleen dunne poep... Maar ze heeft er nu minimaal 4 !!! En echt, gisteren spoot het eruit, ze schrok er zelf van... Na geruststelling heeft ze dan uiteindelijk alles laten lopen en het er moest een tweede luier aan te pas komen om het op te vangen. En dan die uitslag, dat is toch ook niet goed?? Ik hoop dat ze iets kunnen geven tegen de diarree. Ik vind het zo zielig. Het is lang geleden dat ik een normale poep luier van haar heb gehad.
Ik vind je helemaal geen zeur! Als jou gevoel zegt dat er iets niet goed is moet je dat gevoel volgen en ingrijpen... Je moet gewoon soms echt doorzetten en zeuren voordat er eens naar je kindje word gekeken! Wij zijn ook 2x door de HAP naar huis gestuurd terwijl onze dochter van 1 maand oud koorts had. De 3e x werd ze met spoed opgenomen en dit had eigenlijk al de 1e keer moeten gebeuren... Blijf er dus maar gewoon achteraan zitten want je moedergevoel heeft het zelden mis! Beterschap voor je meisje!