Hallo allemaal, ik ben nu 34 week zwanger van mijn 2 de kindje, Ik had bij de eerste al heeel vroeg borstvoeding, ik denk zo rond de 28 week al! NU bij deze zwangerschap heb ik geen borstvoeding, wel zijn me tepels beetje wittig, en me vriend zegt dat die wel melk proeft. Ik maak me beetje zorgen of ik wel borstvoeding kan geven strakjes, wie heeft dit ook mee gemaakt met een 2d zwangerschap?
Ik heb zowel bij mijn 1e als bij deze zwangerschap geen melk gezien. Mijn zoontje heb ik prima borstvoeding kunnen geven, dus ik denk niet dat het wat uitmaakt. Als je bevallen bent dan komt de boel echt wel op gang.
ik had van te voren ook geen melk.. tenminste geen lekkende tepels gezien.. toch kwam er meteen melk toen ze aangelegd werd dus het zegt niks
Zegt niets! Heb nooit voeding gehad VOOR de bevalling, en toch 11 en 8 maanden borstvoeding gegeven. En nu bijna uitgerekend ook geen voeding, vertrouw er echt op dat dat straks ook weer helemaal goed komt.
Hier ook geen melk te bekennen voor de zwangerschappen hoor... En ik heb mijn kereltjes 13 maanden gevoed. Zou me geen zorgen maken hoor!
2dewondertje: Het maakt niet voor bv of je in de zwangerschap al melk aanmaakt. Dit heeft geen invloed op het geven van bv. Dus maak je niet druk!
het maakt echt niet uit! ik lekte vanaf 10 weken zwangerschap al en moest na 2,5 maand bv stoppen omdat ik geen voeding meer had...
Hier voor de bevalling ook geen melk gezien. Zegt niks over het wel/niet kunnen geven van BV na de bevalling.
Maakt niets uit hoor. Heb dan nu momenteel last van een lekkende tepel, de linker, de rechter houdt het nog netjes droog hihi. Maar mijn vk zei dat dit ook niet betekend dat ik dus met de ene borst wel borstvoeding kan geven en met de ander niet. Het is iets wat na de bevalling zeker wel op gang komt.