groeispurt

Discussion in 'Zwangerschap' started by jose13, Dec 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jose13

jose13 Actief lid

Dec 21, 2008
    146
    0
    0
    Ik was dinsdag bij de verloskundige!! Die vertelde ons dat ons "kleine" meisje een behoorlijke groeispurt heeft gemaakt.
    Van mijn schaambot tot de rand van de baarmoeder was de vorige keer nog 18 cm, na 4 weken was het 25 cm. In 4 weken mag je ongeveer 4 cm erbij krijgen!! Dus 3 cm meer.

Ik moet nu eerder terug komen en dan mijn suiker meten!! En kijken hoe het er dan voor staat. We vinden het wel erg spannend. Heeft iemand dit ook meegemaakt??

Mijn schoonzusje is trouwens 2 keer bevallen van kindjes die ruim 10 pond waren...

groetjes
    Jose

2. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

Apr 12, 2009
    430
    1
    16
    jullie kindje kan idd nu even een flink groeispurt gehad hebben, en mischien groeit het daarna heel weinig, maar goed dat ze even je suiker na kijken! en wie weet krijg je gewoon een lekker mollig kindje!

3. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

Mar 8, 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Ik was bij ongeveer 21 weken opeens heel snel gegroeid: 9 cm in 4 weken tijd. Ook ik moest mijn suiker controleren en die was gewoon goed. Ik ben nu 11 weken verder en na die controle maar 3 cm gegroeid. Mijn verloskundige zei ook dat de grootte van je buik niets uitmaakt voor het gewicht van je kindje. Ik was ook bang dat er straks een 10 ponder uit komt rollen, maar dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn.

4. basbousa

basbousa Bekend lid

Jul 6, 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde, moet dinsdag mijn suikers laten controleren.

Kun je trouwens zw.diabetes hebben en nergens last van hebben?

Share This Page