Ik heb sinds gisteren vreselijk veel pijn vanonderen. denk dat het mijn schaambeenderen zijn. Afgelopen dagen wel wat spierpijn gevoel gehad, maar pijn was gisteren hele dag wat aanwezig. Vanochtend even naar het centrum gelopen. Al met al uurtje onderweg geweest. Nu heb ik ineens vreselijkpijn bij het lopen. Kom haast niet op gang en eenmaal lopend doet het echt gewoon behoorlijk pijn Weet iemand wat dit is. Ik ben inmiddels 34,5 week zwanger en kindje was afgelopen woensdag wel wat ingedaald maar lag nog niet vast. Dit is echt geen prettig gevoel wordt er gek van.
kan inderdaad het indalen zijn maar ook het begin van bekkeninstabiliteit. Mijn vriendin had dat en klaagde steeds over schaambeenpijn. Bel anders even de verloskundige, wie weet hebben zij een idee. Sterkte ermee, hopelijk trekt het weg. Miek
dit heb ik ook, al een paar weken, bij is de oorzaak omdat de kleine bij mij heel erg diep ligt, nog niet ingedaald maar hij ligt al wel vrij diep in mijn bekken, lang lopen houd ik ook niet meer vol, na lang lopen doet iedere stap die ik zet zeer, en soms drukt ie ook tegen mijn blaas, en dan kan ik helemaal geen stap meer verzetten, gisteren heb ik ondersteunende buikband gekocht bij prenatal, en moet zeggen geeft wel meer verlichting, is ook goed voor je rug, en je buik wordt ook ondersteund, misschien een idee voor jou, zodra je hem om doet in de winkel voel je verlichting, dus je kunt het eerst even uitproberen.
bij hoeveel weken ongeveer is het bij jou begonnen want je zei dat je het al een paar weken heb sinds gisteren heb ik ook dat gevoel alleen niet dat het altijd pijn doet of heel erg pijn doet ofzo maar ik heb er wel last van en vind het een rot gevoel gewoon
mij werd toen (zwangerschap zoontje) vertelt dat als het hoofdje nog niet vast ligt kan schommelen in de bekken/heupen dus ook tegen de schaambeenderen aan dit kan veel pijn veroorzaken, zodra het hoofdje echt vast zit zou dit minder moeten zijn.
Bedankt voor jullie reacties. Heb nog steeds behoorlijk pijn. Gisteren veel gezeten en zelfs nu doet het extra pijn. Maar goed alles voor een goed doel. Moet donderdag weer naar de VK, dus zal daar eens vragen wat zij ervan denken.