zwanger en vitamine

Discussion in 'Zwangerschap' started by mariskaatje18, Dec 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mariskaatje18

Nov 5, 2009
    31
    0
    0
    medewerker bediening (rederij)
    harderwijk
    hallo allemaal ik ben zwanger en heb gelezen dat je vitamine moet sliken nu heb ik zo,n potje gehaalt waar alles in zit dus ook folium zuur er is alleen 1 probleem ik ben een ramp met pillen slikken en deze zijn zo groot ik krijg ze gewoon niet weg en op den duur moet ik ervan overgeven dus zijn er meer vrouwen met dit probleem wat doen jullie zijn er ook vitaminen die niet zo groot zijn en waar ook alles in zit het is een sorrt gel wat ik heb dus kan ook de poeier niet apart in een glasdoen ofzo en het is ook zo vies en is rood ofzo heeft iemand tip alvast heel erg bedankt

2. susy26

susy26 Niet meer actief

Hoi mariskaatje, ja dat is erg lastig. ik had eerst vitaminen ,ook erg groot, en waren erg ruw, kreeg ze niet weg! Dus andere gehaald, van Davitamon, speciaal voor zwangere vrouwen, en je kan kiezen, bij mij zit er ook visolie in..je hebt ze ook zonder. Maar die zijn ook vrij groot, maar zijn glad, dus goed slok water ,en glijd er zo in! succes!

liefs Suzanne

3. mariskaatje18

Nov 5, 2009
    31
    0
    0
    harderwijk
    is dat echt een tabeket of een capsule en als het een capsule is is dit dat poeier of gel alvast bedankt

4. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    1,409
    0
    0
    Ik heb de zwanger zijn pillen van de Etos en deze zitten in een soort gel pil. Deze kun je uit elkaar halen en dan blijft er poeder over. Het lijkt me alleen heel smerig om dit in een glas water op te lossen en dan op te drinken.

5. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

Oct 14, 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja vooral als er visolie inzit, daar ga je echt van over je nek... :)
    Dat is echt zo smerig, dat smaakt ook gewoon naar rotte vis! Blergh!

6. susy26

susy26 Niet meer actief

dat zijn rode capsules, heel gemakkelijk om in te nemen! echt waar!

7. mariskaatje18

Nov 5, 2009
    31
    0
    0
    harderwijk
    oke dan ga ik die eens proberen hopelijk werkt het

8. susy26

susy26 Niet meer actief

En mocht je bang zijn dat je ze niks vind, mis mag je wel even de capsules zien voordat je ze koopt. Want is zonde als je ze laat staan, zijn toch 16,95. Als je dan zegt dat je er moeite mee hebt , en lief vraagt, mag het miss wel haha..

laat je het even weten wat je ervan vind? thx!

9. mariskaatje18

Nov 5, 2009
    31
    0
    0
    harderwijk
    zal ik zekers doen

10. valhalla

valhalla Niet meer actief

Als je gewoon verantwoord eet, heb je echt geen vitaminepillen nodig om gezond te zijn. De baby heeft het ook niet nodig, die pakt het gewoon van jou.

Dus als je er zo veel moeite mee hebt zou ik zeggen, bespaar jezelf de ellende?

11. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Precies, heb tot sinds kort alleen de foliumzuurtabletjes geslikt van Etos en die zijn superklein dus makkelijk in te nemen. Verder eet ik gewoon varieerd dus ga geen grote pillen voor erbij slikken.

12. mariskaatje18

Nov 5, 2009
    31
    0
    0
    harderwijk
    gister naar de kruidvat geweest en me schoonmoeder om raad gevraagt die is verloskundige :) heb nu enkel foliumtabeletjes is meer dan voldoende zei ze ik eet verders gezond dus dat is verder helemaal niet erg

13. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Je kan ook vitamine bruistabletten krijgen toch? is ook een optie en foliumzuur zit ook wel in die preparaten.

C.

14. Zarah C

Zarah C Lid

Dec 14, 2009
    57
    0
    0
    Greece
    Met normale vitamine (bruis)tabletten moet je volgens mij wel uitkijken dat er niet te veel vitamine A in zit.

Share This Page