Ik overweeg om voor mijn oudste dochter met haar verjaardag Kapla te kopen / vragen. Wat is jullie ervaring ermee? Ik kan nl helemaal niet inschatten of ze t leuk gaat vinden....
Op school is het torenhoog favoriet! Ze maken in de kleuterklas al dw mooiste bouwerken. Maar omdat ze het daar zoveel doen is mijn ervaring dat het dan thuis niet interessant meer is! Maar ik ben er erg enthousiast over.
Wij hebben het op de bso en het is echt super leuk. Voor thuis is het natuurlijk de vraag of dat ook zo is. Samen mooie torens maken...,mooie bouw werken. Je hebt ook gekleurde kapla, misschien dat dat leuker is ?? En ze heben ook een goedkopere variant, misschien is dat wat voor je ?? Het is net als lego...je hebt er jaren en jaren wat aan...
Ik krijg bij kapla altijd het gevoel dat ik afgezet word... vind het vrij duur spul voor wat het is (stukjes hout...). Je kunt bij de praxis ook een paar latten kopen en in stukjes zagen, even een schuurpapiertje eroverheen en klaar. Heb het voor Thijmen niet gekocht. Hij heeft al zo veel bouwspul (blokken, duplo, lego, schroefspul).