Ik heb Finn tot nu toe nog in de tummytub zitten, maar op een gegeven moment gaat hij daar natuurlijk uitgroeien (het is al best krap). Doen jullie je kindje daarna nog in een babybadje of meteen in het grote bad? En vanaf welke leeftijd ongeveer? Wat zijn jullie ervaringen? Groetjes, Gaby
Sam gaat eigenlijk al van af begin af aan mee onder de douche ik inzepen en dan samen met papa onder de douche. Ik vindt het badje opzetten zo'n gedoe. Kan namelijk niet in onze badkamer want die is te klein. succes ermee
jeetje ik heb de tummytub maar 1 keer gebruikt, vind het echt een onding. Dus Milan gelijk mee onder de douche genomen en anders gaat hij in het grotere badje. en hij vind het heerlijk, het is echt een waterratje! Groetjes, Tanja
jeejte pas ie er nog in. Ik heb de tummy tub veel gebruikt in begin, weet niet tot wanneer. Erna in het badje op zijn kamertje,we hebben wel plaats op de badkamer voor badje,maar dan moest ik met hem over de gang,brrr. Hij lag overigens wel in de zo een ligstoeltje. Nu ligt hij in het ligstoeltje in de douchebak, we hebben best een diepe. hij werd echt te zwaar en te wild. En soms gaat ie mee onder de douche. Ik heb in begin toen hij in douchebak zat, af en toe effe met de sproeier gespeeld, toen na een badje minuutje mee onder de douche en nu lekker een hele douche beurt. Ik heb van zwitsal zo een schuim, zit in een pompflesje. hadnig als je alleen bent, een hand duwen en smeren maar ' groetjes
Rhune gaat sinds vorige week in het grote bad. Ik heb zo een wascommode met badje in maar dat was al te klein geworden om fijn in te plonsen. Grtz x
tim gaat vanaf 4 maanden in het grote bad. Hij pastte toen niet meer in de tub. In het grote bad leg ik hem in zo'n ligstoeltje.. echt ideaal want je hebt je beide handen vrij. Helaas past hij daar nu ook bijna niet meer op..
Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik hem nu in het grote bad ga doen. Daar is hij al een paar keer samen met mij in geweest op zo'n speciaal drijfmatje (erg leuk ook!). Dan koop ik ook zeker zo'n ligstoeltje. Daar heb ik vaker over gelezen en dat lijkt me ideaal. Veel badder- en doucheplezier allemaal! Groetjes, Gaby
in het begin wou die alleen in de tummy of met papa onder de douche. nu vind die het badje ook leuk. en vorige week vond die de douche eng. de tummy is die toen weer ingeweest en nog steeds vind die dat leuk. ik vind die tummies prachtdingen.
Joey heeft zeker tot 7 maanden in de tummytub gezeten. Nu gebruik ik het gewone badje waar hij zittend in zit te spelen, en heel soms zit hij in het grote bad in zijn speciale badzitje. Ik vind het makkelijk dat kleine badje, hoef ik niet steeds dat grote bad te vullen en ik kan er naast staan zonder hernia-gevoelens in mijn rug te krijgen of op de grond te moeten zitten ofzo.
Ik snap het zeker niet want ik heb Sam ook nog in de Tummy en dat past voorlopig nog wel even. Misschien is die van mij wat ruimer, ik weet dat ze er in verschillende grotes bestaan. Anders moet je eens ff op MP kijken. Volgens mij paste mijn andere zoontje er wel in tot een maand of 10 maar deed ik het bijna niet meer omdat hij zo zat te wiebelen. Ik moest toen echt de tummy vasthouden omdat hij anders misschien om ging. Ik zou even goed kijken naar zo'n ligstoeltje. Ik heb er 1 te leen gekregen en het is ideaal maar groot is deze niet! Sam raakt er nu eigenlijk al wat te lang voor. Die zijn er vast ook in verschillende maten hoor...
Ik heb nu sinds gisteren de tummy eruit gedaan omdat begon te huilen dus het werd allemaal wat te krap. Maar wij hebben geen bad (grote) en we douchen hem altijd dus gisteren zag ik bij de prental dit dingentje Nou echt ik vind het ideaal voor kaye omdat in de lig ding ook niet meer wil liggen en hiermee kan die alles zien. Misschien een tip? http://www.baby-walz.com/bilderneu/739/wh500q80/278181.jpg