Hallo, Ik heb na mijn IUI deze cyclus op 8 dpo krampen in mijn rechterzij gehad en toen vanaf de volgende dag lichtbruin slijm. Dat is geleidelijk donkerder geworden en het is nu de kleur van chocola. Ik heb op 15 dpo 2 positieve zwangerschapstesten gehad en vandaag (17 dpo) een positieve digitale test, maar ik heb nogsteeds bruinverlies, zelfs vandaag dat het er met plassen vanzelf uitkwam. Ik ben heel erg onzeker en daarom ga ik ook van de week even naar de gyn, maar ik vroeg me af of dit wel eens vaker voorkomt en of dit altijd iets slechts betekend. Ik neem ook vanaf mijn eisprong 3 keer per dag duphaston, misschien dat dat ermee te maken heeft. Daar ben ik sinds gisteren mee gestopt want die pillen waren op. Alvats heel erg bedankt voor het antwoord, Julita
hoi Julita, bruinverlies kan geen kwaad en komt vaker voor. met die medicatie heb ik geen ervaring, of het daardoor komt moet je aan je arts vragen. Mirjam
Heel erg bedankt voor je reaktie Mirjam. Helaas is het niet bij bruin gebleven en is het toch een miskraam geworden. Ik hoop dat het de volgende keer wel goed gaat.