Te weinig BV?

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Mariloo, 13 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariloo

Mariloo Actief lid

31 aug 2010
    138
    0
    0
    ICT
    Zuid-Holland
    Hallo!

26 juni is mijn zoontje geboren. Ik ben direct begonnen met BV. Met mijn rechter borst gaat het super, maar met mijn linker borst iets minder. Mijn linker tepel doet ontzettend veel pijn. Niet alleen bij het aanleggen, maar echt tijdens de hele voeding. Er is opzich niets te zien aan mijn tepel en het aanleggen gebeurt hetzelfde als bij mijn rechter borst. Het is een stekende pijn. Ik merk ook dat het meer pijn doet als mijn borst vol is. Als ik hem hierna afkolf (na de ochtend voeding), dan doet hij dus minder pijn. Ik zit gewoon met tranen in mijn ogen om mijn zoontje aan te leggen. Dit verpest echt het BV geven voor mij.

Ik heb eraan zitten denken om gewoon volledig te kolven, maar hoe begin je daarmee? Als ik een voeding wil kolven, krijg ik er maar 50cc uit... uit beide borsten dus. Dat is toch veel te weinig? In de ochtend heb ik uit 1 borst al 50CC, maar gedurende de dag is dat minder.

Hoe moet ik dit probleem oplossen? Ik krijg namelijk niet echt een goed antwoord van de verloskundige of consultatie bureau.

Dit is ook mijn eerste kindje, dus ik heb echt geen idee meer wat ik nu moet doen.

mvg,
    Mariloo.

2. Annemarie

Annemarie Bekend lid

11 apr 2011
    649
    0
    0

Deel Deze Pagina