Hulpstuk om broek smaller te maken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door klarinet, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Wie weet wat ik bedoel en waar ik het kan krijgen.

Je hebt van die riempjes om een broekje smaller mee te maken.
    Milan z'n broekjes zakken nl regelmatig af!

Ik weet dat het bestaat en het is hier al vaker aan bod genomen, maar ik kan het niet vinden!!

Thanks!!

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Dapper Strapper heet het, kun je wel ff googlen. Een heel aantal webshops heeft ze wel.

3. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    kun je geen gewoon riempje om doen? Die zonder gaatjes, maar met zon elastiek die je kunt verschuiven? Hebben ze bij de Hema.

Pas heb ik wel wat kleertje in italie gekocht, zit heel handig elastiek in de binnenkant van de broekrand, met knoopsgaatjes, zo kan ik links en rechts de elastiek stellen en losser en strakker doen.

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Dat knoopsgat elastiek hebben sommige broekjes van o.a. de Hema, name-it, e.d ook! Zie je hier dus ook vaak genoeg, is wel fijn.

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

dat is hier in nederland ook :p alle broeken die ik van zoonlief heb kun je aan de binnenkant verstellen :p

6. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ja die zoek ik er ook altijd tussenuit. Anders schiet het niet op ;) Wel handig trouwens, want daardoor kan ze vooral rokjes heeeeel lang aan! 1 rokje van de Hema maatje 80 heb ik op z'n allerkleinst versteld, en zo heeft ze hem nu al vanaf de herfst aan. Van de zomer kan ze er zeker nog steeds in :D

7. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Ik koop ook geen kleding waar die band niet in zit. Mn dochter is inmiddels 2 maar past rokjes maat 68 nog. Dus als ik nu een 80 koop kan in m strak insnoeren en volgend jaar kan ze ze weer aan :D

Deel Deze Pagina