ik heb een hele snelle pols en kortademig.. word er niet goed van, kan me ook niet herinneren dat het zo erg was bij mijn andere kids... Bij de minste of geringste inspanning ben ik buiten adem... Daarbij komt dat ik een raar gevoel in mijn buik heb! geen pijn o.i.d.. Maar gewoon een raar en vreemd gevoel die ik niet kan thuis brengen... Voel de kleine trouwens wel goed hoor.. Herkent iemand dit??
Niet herkenbaar maar wel herkenbaar kwa verhaal. Je hart moet nu meer bloed rond pompen door je lichaam en dit kan een benauwd gevoel veroorzaken. Ook kun je er snel van buiten adem raken,dit is heel normaal. Zorg dat je niet te diep gaat inademen want dan kun je gaan hyperventileren. Let op je ademhaling door door je neus in te ademen en je mond weer uit...goede oefening voor de bevalling hihihi
Ik heb het nu Vanmorgen gyn geweest en m'n hartslag is 124 in rust. Veeeelte hoog 45 minuten lang gemeten en daalt niet Nu 10 uur later 0,0 verbetering, blijf hartkloppingen houden Moet nu binnekort naar de cardioloog en die maakt oa een hartfilm Mijn bloeddruk was gelukkig goed Bel aub op. Beter 1x teveel dan te weinig! Het hoeft niks te zijn maar kan wel
Ik herken het ook!!! Heb er heel de dag last van. Kortademig, snelle hartslag zon rotgevoel! Heb het al vanaf week 8 ofzo.
Nou kan mijn pols niet eens tellen zo snel gaat hij....pfff ik weet dat dit erbij hoort maar voel me hier echt niet meer prettig onder...plus het feit dat ik zoooo moe ben er van....
Ik zou bellen meid Hun meten je pols digitaal met een bloeddrukmeter Als je bloeddruk niet goed is kun je ook hartkloppingen krijgen en dat is erg gevaarlijk voor jou en de kleine Ik zou dus sowieso even informeren hoe of wat
Ik ga zowiezo vanmiddag informeren en anders als ik word afgewimpeld ga ik naar de huisarts.. Een wat hoge hartslag en hartkloppingen kunnen erbij horen maaar constant is ook niet goed.. pols is in rust 120-150 en als ik al wat doe loopt het zo naar de 200, plus het benauwde gevoel.. en ik heb dit niet alleen in de zwangerschap.. als ik niet zwanger ben ook! Ik weet dat er veel hartkwalen voorkwomen in de familie en dat er al een aantal aan zijn overleden incl. mijn vader 2 jaar terug.. Het word me nu een beetje te gek!
ik ben ook heel erg kortademig en benauwd. ben net bij de verlos geweest en ze zei dat het echt een zwangerschap kwaal is en als het heel erg wordt moet je wel even naar de huisarts.
Ja ik weet dat het erbij hoort hoor...Maar een hartslag zo hoog en die in rust al amper meer zakt kan volgens mij echt nie goed zijn.. teminste ik maak me er zorgen om... moet straks naar de vk.. anders huisarts