Ik zit nu in de 10e week van mijn zwangerschap van ons eerste kindje.. Ik begin al een klein buikje te krijgen die je ook al kan zien.. Wie had dit nog meer zo vroeg en wat kan je hierna verwachten? Wordt het een MEGA buik ?
Ik had bij 9 weken ook al een opvallend buikje (mensen gingen t echt al zien) Maar nu is mijn buik wel groot maar niet echt extreem groot hoor Dus ik denk dat dat zo ie zo ook bij iedereen anders is...
Ik zag het zelf 1 week na de test al, en kreeg ook een lekkere dikke buik. Maar verder viel het mee. In totaal 17kg aangekomen.
Bij mij ging het bij de eerste niet zo snel bij de 2e al veel sneller en nu zit er ook al een aardige buik maar meestal groei ik op het laatst niet zo hard meer.
bij de 1e was er met week 12 nog nauwelijks iets te zien... is uitgegroeid tot een mega buik... bij deze was het met 6 weken al echt zichtbaar (en heb het dus ook niet meer voor me kunnen houden daardoor)... ben nu 23 weken en heb een klein bescheiden buikje
Bij mij zag je ook al heel snel een buik... Voornamelijk was dit eerst m'n darmen maar dit veranderde al snel naar een echt zwangerschapsbuikje! Ik heb hier een foto van 14 weken! Al een aardig buikje zoals je ziet. In mijn handtekening zie je een foto met 18 weken! Maar ik denk niet dat het gelijk betekent dat je een huge ass buik gaat krijgen hoor! Voor mijn gevoel groeit ie nu namelijk wat langzamer! Maar wees trots en show die buik! I know I did!!!
ik ben nu 5 week zwanger , maar ik zie het toch wel wat hoor onderbuik is helemaal dik, weet niet of dat klopt hoor!??
Ik had met week 8 al een aardig buikkie ! Nu ben ik bijna 20 weekjes en het is een mooie buik hoor.. niet al te groot maar wel lekker goed zichtbaar
Ik ben nu 12 weken en heb nog amper een buikje... hoop zo dat ie snel gaat komen Ik heb al geen buik van mezelf dus ik dacht je zal hem wel snel zien maar nee hoor....
Ik ben nu 20 weken en sommige mensen zien het niet, terwijl ik met mijn eerste enorm was....ben nog maar 4 kilo aangekomen..
Bij mij zag je al een buik met 9 weken, iedereen zag het ook al, ik moest echt voorzichtig zijn! Buik is alleen maar groter geworden...ben er ook echt trots op! Hier is een foto met 9 weken; Als je bij het onderwerp decembermama buiken kijkt zie je mijn buik van nu.
Ik ben nu 10 weken en volgens mij begin ik het nu zelf te zien in ieder geval. Ben wel stevig van mezelf, maar mijn onderbuik komt wel meer naar voren nu. Soms zie ik mensen wel twijfelachtig kijken maar durven ze het niet te vragen haha Mensen die het weten zeggen wel dat ze het een beetje zien..
bij mijn 1e kindje had ik bij 24 wk een buikie ik was toen erg slank 55kilo misschien daarom nu bij deze 2e zw schap bij 8 wk al een buikie en nu ook al een flinke buik...maar derrest van mn lichaam is nog wel slank hihih
Sinds eind vorige week is mijn buik naar voren aan het komen. Inderdaad, zommige mensen kijken verwondert, maar durven niets te vragen. Mijn ouders en schoonouders zeggen wel steeds: Je begint echt al een buikje te krijgen. Ik vind het zelof erg leuk, maar mijn buik trekt wel erg. Ik smeer het goed in met olie, maar van binnenuit voel ik ook alles erg duidelijk uitrekken. Hebben jullie dat ook?
Ik heb ook al een heel klein buikje, vast alleen maar darmen nog maar toch er gebeurd wel wat daar binnen.
Het is bij ons ook de eerste na de missed abortion van vorig jaar, en ik kreeg rond 15/16 weken een buikje..nu met bijna 29 is het nog bescheiden maar goed zichtbaar!!