Mijn zoontje heeft altijd tussen ons ingelegen. Vaak lag ik zelfs leppeltje leppeltje met hem. Hij is nu 9 maanden en slaapt nu al 3 dagen in zijn eigen bedje naast ons ons bed. En slaapt goed door. Top zou je denken, maar nu kan ik dus niet meer slapen! Aaahhh is dit voor andere herkenbaar.
Jaa. Ik werd snachts nog steeds wakker, maar zonder aanleggen viel ik heel slecht weer in slaap. Heb zelfs soms kind maar aangelegd om zelf makkelijker weer te kunnen slapen. Haha
Heel herkenbaar ik leg haar soms express naast me ze ligt nog wel in de co sleeper ook naast me maar zo heerlijk dat kleine lichaampje naast je
Ohhhh ja! Ons derde kindje sliep alleen maar bij ons in bed. En dan altijd tegen mij aangeplakt (open bar borstvoeding ) Maar vlak na haar eerste verjaardag wilde ze niet meer. Ze klom gewoon zelf in haar eigen ledikantje (wat naast ons bed stond). Daar heeft ze nog een jaar in geslapen totdat ze naar haar eigen kamertje ging Maar zeker herkenbaar. Wat miste ik dat mini lichaampje tegen mij aan. Maar ook weer heel mooi dat ze zich zo veilig en geborgen voelde dat ze er zelf aan toe was in haar eigen bedje te slapen.
Heerlijk de oudste sliep bij ons in bed hij was 1.5 toen kwam onze dochter erbij die sliep eigenlijk heel snel in ledikant naast ons die was heel makkelijk Toen kwam nummer 3 die kwam ook bij ons in bed heel tijd met 2/3 kids in bed gelegen hahahahaha Toen ging uiteindelijk de oudste naar een eigen kamer dochter ook en me zoon. Sliep met 3.5 nog bij ons toen werd ik zwanger van de 4e was hij 4 is die naar eigen bedje gegaan En de 4e ook bij ons gelegen tot zo 4 jaar Heb in al die jaren 1 jaar heerlijk bed voor mezelf gehad en me man Toen kwam de 5e en daar geniet ik nu nog van wetend dat het de laatste keer is geniet ik dubbel zo hard
Wat fijn om de herkenning te lezen. Voelde mij wel vreemd. Ik dacht yes zijn eigen bed en toen lag ik tot 2 uur plafond te staren.