Ik was me net aan het afvragen wat ik ze nu aan moest trekken vannacht Ze heeft het nogal snel warm namelijk. Wat hebben jullie kindjes met zulk weer aan in bed 's nachts? Bedankt
De jongste ligt in een romper met lange mouw en een dunne slaapzak. Ga zo even kijken en evt. dekentje overheen leggen maar denk niet dat het nodig is. En anders wordt ze in de loop van de nacht wel wakker als het echt te koud is
Hier ook een dame die t snel warm heeft (lees:natte haren) Romper met korte mouw en dunne slaapzak. Ivm spreidbroek een heel dun piama broekje of een afgeknipte maillot. Geen deken alleen een lakentje
Hier ook idd natte haren, ze zweet haar bedje of maxi cosi uit. Vandaag heeft ze ook een t-shirt aangehad en dan nog heeft ze een temp van 37,7 ik wilde weleens weten hoe warm ze het had, nou warm dus. Ik denk dat ik ze dadelijk, romper met lange mouwen aantrek en een pyamabroekje en dan alleen onder het lakentje......denk ik
Heeft ze altijd een verhoogde temp? Mijn dochtertje heeft namelijk wel natte haren (idd ook in maxicosi!kinderwagen en bed) maar heeft nooit verhoging, altijd 36,7-37,00
Nee heeft niet altijd een verhoogde temp, toevallig vanmiddag wel. Ik heb ze toen in het t-shirt en blote voetjes in de box gelegd en toen was het al snel 37.0 graden gelukkig.
Hier klamme voeten maar niet zo erg. Ik smeer met bodylotion, dat helpt tegen de hitte! Ze ligt in romper korte mouw en een pyjama zonder sokken. Met koud weer een badstof pyjama, nu een boxpakje met lange mouw. Heb het laken weggehaald en het deken enkel opgemaakt ipv dubbel.
Mijn dochter (11 maanden) ligt in een romper korte mouw, flanellen pyjama, winterslaapzak zonder mouwen, geen deken. Doe pas sinds kort geen sokjes meer aan.
Onze dochter heeft het in het begin altijd warm, maar wordt tegen de ochtend wakker omdat ze het wat koud heeft... dus ze ligt hier nog in haar romper in een mouwloos winterslaapzakje onder een lakentje en licht dekentje.
Hier in pyjama zonder sokken met een mouwloos rompertje eronder (of korte mouwen) en dan in een zomerslaapzak en een lakentje.
Goede vraag! Ik had hem vannacht een romper met lange mouwen, lakentje en deken (enkel). Volgens mij was dit goed voor hem. Vanmorgen toen ik hem wakker maakte had hij een beetje klamme beentjes en voetjes. Zijn nekje was warm, maar niet zweterig warm... tis lastig!
Nacht: Pyjama, geen sokjes en dan slaapzak zonder mouwen (zomer variant Hema). Dan niet onder deken. Als het koud is (leest het vriest) dan ook dekentje. Overdag: truitje wat hij die dag draagt, broekje uit en dan onder laken + deken. Overdag is het warmer in de kamer. De zon staat er op. Hier lukt alleen laken echt niet! Hij vindt het heerlijk om mee te spelen en krijgt het zo los gefriemeld.
Sem slaapt in een rompertje korte mouwen, dunne pyama, geen sokjes, dunne slaapzak en zomer dekentje eroverheen maar die duwt hij zelf weg als het te warm wordt... dit alleen snachts. overdag tijdens zijn slaapjes heeft hij geen slaapzak en gaat hij gewoon onder het dekentje