weer een rare cyclus, jullie mening graag

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by helena115, Nov 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. helena115

helena115 Bekend lid

Jun 28, 2009
    803
    0
    0
    hoi,
    nou daar ben ik weer.
    Hier weer eens verwarring net als 2 maanden geleden. krijg er de ziekte van...mijn grafiek is weer een zaagtand aan het worden. Steeds een stijging en dan zet het niet door...

Het weekend van CD 5-7 me beetje over de kop gewerkt naast mijn werkweek, weinig slaap en hard werken. CD6 op discarded gezet want die was megahoog, heb ik altijd met weinig slaap, dan rijst tmp als een gek. temp CD 7 is om zelfde reden waarschijnlijk niet helemaal betrouwbaar. Als ik CD7 op discarded zet geeft ie mogelijk ei aan op dag 11.

Maargoed, als ik dus na vandaag ietsjes hogere temps invul richting de 36.8 en dan 36.9 verplaatst hij op een gegeven moment mijn ei naar later...

Weet dat ik niets anders kan doen als wachten ,ik wordt hier gewoon onzeker van.

Wat vinden jullie van mijn kaartje?
    Zien jullie hier een eisprong in?

Ik blijf ondertussen door gaan met om de dag vrijen en elke dag een ovulatietestje.

alvast bedankt.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Helena115,

ik kan je er helaas ook niets zinnigs over zeggen. Tot nu toe zou je denken dat de eisprong op dag 12 of 13 is geweest, maar dat is vrij vroeg in de cyclus als ik naar je gemiddelde cyclusduur kijk. Ik zou inderdaad maar gewoon doorgaan met de gemeenschap om de dag of om de 2 dagen en inderdaad is het afwachten helaas.

Groetjes Brigitte

3. helena115

helena115 Bekend lid

Jun 28, 2009
    803
    0
    0
    Dank Brigitte,

tsja, vorige mand had ik ineens een eisprong op dag 11 van mij ncyclus.

Ik blijf wel gewoon doorgaan met om de dag vrijen.

Een laatste vraagje: stl dat ik mijn eisprong nog moet krijgen, of in t algemeen is mijn kaartje raar met al dat op en neer gaan van temperaturen?

bedankt!

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Nee hoor, het nadeel van tempen is dat je ook teveel kunt zien. Veel vrouwen hebben zo'n grillig patroon

Groetjes Brigitte

Share This Page