is dit een voorteken?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Dicky, 19 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    Hoi!

Nu ben ik zwanger van onze derde, ik heb al 2 dames rondscharrelen en krijg nu een stoere bink!

Nu heb ik bij mijn vorige 2 zwangerschappen totaal geen voorweeen of zelfs geen duidelijke indalingsweeen gehad. Als ik weeen had, was dat al het begin van de bevalling.

Afgelopen week heb ik vanaf 's nachts tot de volgende avond hevige rugpijn gehad en harde buiken. 's Morgens bij het opstaan heb ik 1 keer overgegeven en dunne ontlasting (sorry voor de details:p).

De hele dag heb ik ook goede harde buiken gehad en als ik ook maar even stond of liep hevige steken in mijn vagina......heb niet eens de was op kunnen hangen!

's Avonds bij het naar bed gaan is het wat afgezakt en die nacht heb ik ook weer wat beter kunnen slapen.

Nu is mijn vraag: Is dit een teken dat de bevalling eraan zit te komen? Dit ken ik niet van mijn vorige zwangerschappen, dus vandaar!
    Het bleken geen indalingsweeen, want vanmorgen bij de vk controle bleek dat hij nog niet met zijn koppie was ingedaald.

Groetjes, Dicky

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi DIcky,

helaas kan ik je niet zeggen dat dit het zkeer het begin van de bevalling is. Ook al heb je het vorige keren niet gehad, je kunt inderdaad dit soort voorwerk hebben, zeker als het niet je eerste zwangerschap is. Soms is het een blaasontsteking die de boosdoener is, dus dat zou je eens kunnen laten nakijken. Maar goed, het kan ook wel het begin van je bevalling inluiden en ga je vannacht aan de gang. Het is gewoon niet te zeggen. Probeer zo lang mogelijk gewoon je ding te doen, want het kan ook nog zo maar een paar weken duren.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina