wie heeft er een tiamo/prenatal meegroeistoel voor een kindje van 2+ (dus zonder blad e.d.) in gebruik? Kan dat zonder verkleiner, of zit dat vervelend? hoe bevalt de stoel in het algemeen voor 2+, dus dat ze er zelf op kunnen klimmen en 'los' zitten?
Bij 2+ gaat dat prima zonder blad en verkleiner. Ze kunnen er makkelijk zelf op klimmen. Ik heb de gordeltjes er ook afgehaald.
Ik heb hem zelf niet, maar mijn schoonzusje wel. Hij is daar in gebruik bij kinderen die nu 3, 6 en 8 zijn. Mijn zoontje van 1,5 zit er daar ook altijd op. Gaat uitstekend, zelfs hij weet er zelf op te klimmen. Ik moet eerlijk zeggen dat wij, als volwassenen, 's avonds meestal ook op de stoelen van de kinderen zitten. Zit best lekker
ik vind het ook fijne stoelen, hebben daarom net een 2e aangeschaft voor ons 2e kindje. Sam kan er goed zelf op gaan zitten, kan nog jaren mee!!! Let wel op: wij hebben een rode (en nu een blauwe) en de rode blijft wel afgeven. Niet aan kleding ofzo, maar als ik hem schoonmaak, dan is het doekje rood/roze...
Wij hebben onze eigen babyspullen nog niet in gebruik (nog héél even geduld...), maar hebben zo'n stoel al jaren in gebruik voor alle vrienden en familie met kinderen (dat zijn er nog al wat, vandaar dat we hem twee jaar geleden hebben gekocht). Voor kinderen tot een jaar of twee doen we vaak het blad ervoor en de verkleiner erin. Daarboven gaat het blad eraf en meestal de verkleiner ook. Ik vind de verkleiner ook niet meer zo mooi / stevig zitten als het blad eraf is, maar volgens mij zit het ook prima zonder.
Als je hem goedkoop wilt hebben: bij de v&d online nu 69 euro en daar gaat tot en met zondag nog 50% vanaf!!!
hihi Marloes heb je dat toevallig gelezen in mijn topic in het aanbiedingenforum? ik heb hem vandaag daar gekocht voor 35 euro en er een berichtje over geplaatst voor andere mama's die goedkoop zo'n stoel willen ken alleen niemand die hem gebruikt voor kindjes van 2+ zonder verkleiner, vandaar de vraag. super te lezen dat dat gioed gaat zonder verkleiner