ik vind het irritant worden er zit een oh zo klein kriebelig onweersbeestje achter mijn scherm van me laptop. DEnk door 1 of ander kiertje gekropen en kan hem dus neit weghalen.. en nu irriteer ik me er toch aan aan dat beestje wie weet hoe ik dat ding eruit krijg??
eeh weet je het zeker? Kan nl ook een dode pixel zijn. Lijkt er precies op! Je wilt toch niet zeggen dat ie loopt achter je scherm!?
hmzzz kan eigenlijk niks anders bedenken dan heel lang wachten tot ie ahum met de pootjes omhooggaat liggen....
Hier staat een oplossing in: Tripsen - Wikipedia Had er trouwens nog nooit van gehoord maar heb ff gegoogled! Succes ermee.
Haha, geweldig! (niet dat je een beestje in je laptop hebt, bedoel ik ). Wikipedia heeft ook overal een antwoord op. Nooooit van gehoord. Ik hoop dat het lokken met een lamp werkt. Idd heel irritant als je iets op/acter het scerm niet weg kan krijgen.
nou vond het zo irritant worden dat ik inderdaad me laptop maar uit gezet heb. En hij is weg althans ben hem nog niet tegen gekomen... vond het zo irritant dat ik blij ben dat ik hem nu nog niet ziet
Voorheen had ik nog nooit gehoord van een trips of onweerbeestje maar nu hebben wij er ook één lopen achter het laptopscherm. Kijken of ik er een foto of filmpje van kan maken.
Hier heb je een oplossing voor kriebel insectjes op je scherm. Gewoon slepen en droppen op het plekkie waar dat beestje zit
hahahahaha verschrikkelijk krieble kriebel gewoon. Maar zal wel handig zijn geweest als dat kon met het beestje wat er heir inzat maar hij is weg en gelukkig niet meer tegen gekomen
Haha ik wist niet dat er beestjes bestonden die graag in je beeldscherm kruipen Maar die spin!!! Ieuwwww hahahahaha.
Wilma, wil je me voortaan even waarschuwen Heb zojuist dochterlief wakker geschreeuwd, gettttverdemmen bha :S
Sowwy hoor! Heb je ook gezien dat je hem heeeeeeel klein kan maken of juist heeeel dik en harig? *grinnik* Nouja misschien kan je zo een beetje over je fobie heen komen. Hem steeds n tikkie enger maken en dan vliegjes voeren (volgens mij door rechts te klikken op je muis leg je n vliegje neer). 8)
oh die walk bounce bij die spin is leuk dat stukje op Wikipedia vind ik maar eng, dat ze op grote hoogtes kunnen voorkomen enzo en zich snel vermenigvuldigen..