Ja sorry voor die titel Maar mijn baby zit een beetje te hijgen voordat hij de fles krijgt. Elke keer weer voordat hij gaat huilen/zeuren om eten, gaat hij een soort van zitten hijgen/snuiven. Hij huilt overigens dan niet ofzo, of hier en daar een korte krachtige WHE. Op het moment dat we niet snel genoeg die fles erin proppen komt er wel een hevige huil. Maar dat gesnuif in het begin is al genoeg om te weten dat hij eten wilt. Het is héél dwingend en temperamentvol. Als er dan toevallig ook een snotje in zijn neus zit of iets, gaat dat in en uit zijn neus vanwege de luchtcirculatie en ik vroeg me af of dat normaal is Ik heb het namelijk nog nooit opgemerkt bij andermans baby's. We moeten er soms wel om lachen en zitten te grappen dat we terug gaan naar de gemeente en opnieuw aangifte gaan doen en zijn naam laten veranderen naar 'SNUIF'
Haha Micah deed dat ook ja. Ook die snotjes in en uit zijn erg herkenbaar....hij doet dat nu overigens nog steeds als hij blij is dat zn eten voor zn neus staat ( 8 maanden nu)
Doet ze hier ook. Die van mij hapt dan nog eens wild met open mond om zich heen. Zodra ze de speen vast hebt, schud ze die nog even heen en weer. Als 1 of ander wild beest dat een stuk vlees aan stukken scheurt Ben blij dat ik geen BV geef, denk dat er weinig van mn gevoelige tepeltjes over was gebleven
Okidoki; dan veranderen we zijn naam naar Snuif !!! @Damay77; ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat soort associaties heeft. Ik kolf af en geef flesvoeding omdat het aanleggen niet goed ging - en ik moet eerlijk bekennen dat ik daar stiekem wel heel blij mee ben. Knorren, grommen, snuiven, hijgen, whatever. Hij is en blijft voor mij de mooiste baby ter wereld (maar hij kan wel ontzettend dwingen)
Heel herkenbaar. Hier idem dito. Ook inderdaad nog heen en weer bewegen met de speen losjes in de mond om vervolgens aan te vallen Ook een echt dwingelandje. Slaapje gehad, snuivend wakker worden en duidelijk laten weten dat hij NU zijn fles wil met alle bijbehorende geluiden.
Hij slaat hier gewoon de speen hard weg; dan kun je hem zelf op gaan halen aan de andere kant van de kamer Dat komt omdat we hem 's nachts tijdens het maken van de fles even voor de gauwigheid er een speen in duwen om het geluid te dempen. Dat pikt hij enkel niet
Ik heb net vluchtig je blog over je bevalling gelezen.. Omg ik lag in een deuk... (weet niet of dat de bedoeling was, maar je manier van typen is geweldig!)