Op 21 weken nog steeds geen duidelijkheid op geslacht...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ineke1983, 12 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hallo!!!
    Hier even een korte samenvatting:
    - op 16 weken dacht de vroedvrouw een jongen te zien, maar ze zei zelf dat het nog erg vroeg was
    - op 19 weken zei de gyn dat hij schaamlipjes dacht te zien maar toen hij verder wou gaan kregen we enkel nog een rugje toegedraaid!
    - op 21 weken zei de vroedvrouw dat ze dacht balletjes te zien en opnieuw, toen we verder wilden zoeken, gingen de beentjes dicht en ik mocht doen wat ik wou, ze bleven dicht...

Wie heeft dit ook al meegemaakt en wat is het uiteindelijk geworden?

De vroedvrouw zei dat balletjes en schaamlipjes erg op mekaar gelijken en je dus echt wel een duidelijk piemeltje moet zien om zeker te zijn... of een volledig gebrek eraan natuurlijk ;)

2. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    yup, bij ons net zo hoor.
    Beentjes stijf tegen elkaar.
    Maar 2 weken later ofzo, nog eens geprobeerd en toen kon ze het wel heel duidelijk zien.
    Bij ons is het een meisje geworden, net zoals ze gezegd had.

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

nee hier niet meegemaakt..we zagen bij 16 weken heel duidelijk een piemeltje..maar hij lag dan ook met zn beentjes wijd open. schaamteloos kind heb ik ook :D

ik hoop dat jullie gauw weten of dat een meissie of en jongetje is en anders is het een grote verassing bij de bevalling. tjah soms heb je van die eigenwijsjes die he tniet willen laten zien aan papa en mama

4. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    wat me nog het meest frustreert is dat de gyn en vroedvrouw altijd eerst gaan kijken naar hart en hersenen (loogisch ik weet het) maar dan spartelt de baby onophoudelijk!
    En eens we naar beneden gaan ligt ie lekker te slapen met z'n beetjes dicht
    ;) wil mama en papa precies al wat plagen haha
    het is gewoon superjammer omdat het nu volop koopjes zijn en je dan zulke mooie prijzen krijgt voor kleertjes en zo EN mijn man kan niet wachten om de kamer te verven...

5. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Hahahaha ben ik even blij met een erg makkelijke baby, benen wijd en kijken maar hahaha.

Misschien (vanwege de kamer en de koopjes) een geslachtsbepalings echo of pretecho aanvragen waarbij ze meteen even naar het geslacht kijken?

6. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Het was vandaag al een 'pretecho' bij de vroedvrouw...
    Volgende afspraak is op 3 augustus bij de gyn...

7. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Heb je al een 3/4D echo laten maken? Daar is het veel beter op te zien!

8. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ja, al 2 maal 3D foto en 4d videa gehad (12 wk en 16wk) maar ook toen beentjes dicht...

9. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Tsja meis, het lijkt erop dat jullie 'gewoon' nog ff geduld moeten hebben tot de volgende echo;) (En dan maar hopen dat hij/zij niet langer een spelletje met jullie blijft spelen;))

Wij hebben bij allebei het geluk gehad dat ze binnen een paar seconden hun geheim al lieten zien:D

Deel Deze Pagina