`Hallo, wie heeft voor mijn zoon een reserveknuffel, hij is nergens meer te krijgen ! Het gaat om de Green rabbit collectie 2008 van Happy horse, hij is limegroen, heeft lange oren en is heel zacht. Wie heeft er nog eentje thuisliggen, waar niets mee gedaan wordt, mijn zoon zou er zo blij mee zijn!!!help ons!
Hoi, ik weet niet precies hoe ik een foto moet bijsluiten, anders kan ik er zo een foto van maken, en laten zien.Weet je hoe dat moet? Denk je dat je hem hebt? dat zou wel mooi zijn.
Ik weet het niet of ik hem heb hoor, maar moest wel gelijk aan een beestje denken wat wij hebben. Over een foto plaatsen: Upload je foto bij www.photobucket.com in het formaat medium. Als je op je upgeloade foto gaat staan krijg je vier opties te zien met een link erachter. Kies direct link, kopieer die. Klik boven je bericht hier op zp op het paperclipje en vul je link in bij de tweede optie en kies uploaden. Als je foto geupload is klik je op venster sluiten. Vervolgens klik je nog een keer op de paperclip en klik op de bijlage. Nu verschijnt hij in je bericht met een code. Als je je bericht plaatst zie je je foto.
Hallo, volgens mij zit in de bijlage de foto erbij View attachment 17775 ik hoop dat het goed gegaan, het is het meest linkse groene konijn.
Sorry meid, die heb ik niet. Maar ik heb nog wel een goede site voor je: www.knuffelkwijt.nl En dan op het forum. Succes ermee, zielig he, als ze geen lievelingsknuffel niet meer hebben. Beetje mosterd na de maaltijd maar koop altijd meer dan 1 knuffel. Dan heb je er altijd nog 1.
Hoi, helaas! maar bedankt voor de moeite, die forums heb ik allemaal al afgezocht, maar toch bedankt! ik had hem als kraamkadootje gekregen, en toen hij hem als lievelingsknuffel verkoos, was hij er al niet meer, vandaar....
Marktplaats.nl > Happy Horse konijn green Rabbit Sue nr 1 - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Knuffels en bij deze winkel is hij er nog ( als ik de goede heb) happy horse
Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.promoflower.nl/webshop/resize/productfull/uploads/bijproducten/rabbit_sue_musical.jpg
Mijn zoontje heeft deze ook als knuffel en kan er ook nergens meer aankomen....pfff erg vervelend. God zij dank heeft ie er nog 4.....hahaha Mocht je nog iets tegenkomen tip mij ook ff dan Suc6 met de zoektocht!
Hoi, Setteke: bedankt voor je belangstelling, maar helaas, snik, sniknergens meer te krijgen. mowtom: jij hebt er in ieder geval 5, kan ik er niet 1tje van jou overnemen, ik heb er maar 1 maar we zoeken gewoon rustig door, dus als er nog andere mensen zijn met goede suggesties........
Ja gelukkig wel....maar nee sorrie kan er geen missen. Misschien dat ie een andere kleur niet zo erg vind. Die zijn nog wel te verkrijgen... Suc6 ermee!
en daar ben ik dan !!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb hem .... tim heeft nog geen favo knuffel dus zal hem niet missen .. hij is lekker zacht en knuffelig en roept er om om mee geknuffeld te worden ! hij is zelfs nog gloednieuw !! ik geloof nogal in wie goed doet goed ontmoet dus van mij mag je hem hebben ! stuur je adres maar in een PB !! moet ik ff kijken hoe ik hem kan verstuuren wat de kosten zijn .. want die zijn dan wel voor jezelf !
Emma dat is echt kei lief van je! Kan dat kindje weer lekker knuffelen! Super!! Ik zou ook ten einde raad zijn als Jesper zijn konijnen op of kwijt zouden zijn!
ja ik heb mazel dat tim dol is op zijn hydrofyle doek .. en daar heb ik er maar genoeg van ! hij heeft maar 1 knuffel in bed maar daar heb ik er ook al 3 van !! ik heb zelf nog steeds mijn knuffel die ik van baby af aan al heb .. zijn nog wat stukjes stof en wat draadjes maar het is mijn "frans" dus ik begrijp het maar al te goed ik heb geloof ik al 10 knuffels van tim weggeven aan radeloze moeders haha ik heb nogal wat gezochte beesten ...en ik hoop maar dat als het hier ooit zo ver is dat iemand me dan ook kan helpen ..