Draag jij net als je moeder?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door natalie21, 4 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natalie21

natalie21 Lid

28 mrt 2016
    30
    0
    6
    Ik heb geen contact meer met de mijne maar ik weet wel dat ze ziek is geweest. Broodmager bij de bevalling maar gezonde kinderen.

Dragen jullie ook als jullie moeders?

Mijn nod is de negende, 31e zou innesteling kunnen zijn en sinds de 30e buikpijn. Dan een dag ziek, minder ziek, meer ziek, amper kunnen eten, nu steken in de rug...

Vraag me af of ik ziek ben of ziek ben? Net zoals mijn moeder ziek van mij was.

2. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Qua kwaaltjes ongeveer hetzelfde. Alleen kwam zij er pas met 12 weken achter en merkte echt helemaal niks. Ik ben wel misselijk en moe geweest de eerste weken, maar nooit hoeven overgeven gelukkig.
    De rest is ongeveer hetzelfde... alleen droeg zij mij naar voren en ik draag mijn mannetje hoog, dus ik heb wel een buik, maar geen overdreven toeter nog.
    Nu nog hopen dat ik net zo'n bevalling als haar ga krijgen...paar uurtjes weeeen en drie keer persen. :D

3. natalie21

natalie21 Lid

28 mrt 2016
    30
    0
    6
    Dan help ik je duimen.
    Voor de bevallingen van mijn moeder zou iedereen willen tekenen, de dokter noemde ons kanonskogels!

4. linkydink

linkydink Actief lid

29 dec 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn moeder was beide zwangerschappen 9 maanden misselijk!

Dus ik vreesde het ergste toen ik bij 6 weken ging spugen.. gelukkig hield het bij mij bij 12 weken op!

Ook een makkelijkere bevalling gehad dan mijn moeder, dus ik ben blij!

Wel binnen een half jaar zwanger en dat was mijn moeder ook

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik kan het haar niet meer vragen, maar ook elke zwangerschap is anders. de oudste was ik doodziek van, alleen maar spugen, zelfs water... de jongste heel weinig last van, nauwelijks BI, bevalling was beetje vergelijkbaar met de eerste... maar dat kan zo enorm per x verschillen

Deel Deze Pagina