Na bijna anderhalf jaar al 'gek' worden van de onzekerheid

Discussion in 'Zwanger worden' started by Gelukje7, Jan 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gelukje7

Gelukje7 Actief lid

Oct 10, 2011
    190
    0
    0
    Ik werk als verpleegkundige in een ziekenhuis
    Hoi meiden,

Wat had ik gehoopt dat ik onderhand bij het andere topic iets kon plaatsen, maar na bijna 1,5 jaar gewoon nog steeds niets. Ik word er langzamerhand gek van. Alles is zogenaamd goed volgens de onderzoeken maar ik geloof er niets van! Hoe kunnen wij na maanden en maanden ALLES uitgeprobeerd hebben nog steeds niet zwanger zijn, terwijl een kennis van mij alweer zwanger is van de 2e! Terwijl ik 3 maanden na haar stoppen vd pil voor haar 1e kindje ook stopte. Dus in die anderhalf jaar is zij al bevallen en nog een keer zwanger geraakt. Ik weet dat ik het niet mag zeggen, maar ik vind het gewoon oneerlijk! En ik word er echt niet leuker van thuis. Elke keer probeer ik afleiding te zoeken maar na die tijd zit mijn vruchtbare periode gewoon in mijn hoofd dus onbewust ben ik er toch mee bezig.
    Hoe kan ik nu al me zo rot voelen terwijl anderen stellen soms nog veeeel langer bezig zijn? Ik vraag me af of ik dit wil doormaken..
    Ik hoop dat hier meiden zijn die mij een hart onder de riem willen steken met hun ervaringen. Ik vraag me namelijk af of er nog wel hoop is als je zelf alles al hebt geprobeerd om de natuur een handje te helpen.
    Groetjes

2. Gelukje7

Gelukje7 Actief lid

Oct 10, 2011
    190
    0
    0
    ***Sorry moest zeggen BIJNA anderhalf jaar.

3. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

Jan 5, 2011
    2,297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Mss heeft je lichaam gewoon lang de tijd nodig gehad om te ontpillen?
    Dat alleen kan soms wel een jaar duren!
    En dan nog mss gemiddeld een jaar tot een zwangerschap...

Sterkte, kan me echt voorstellen dat je hier erg onzeker van wordt. :(