Groen licht

Discussion in 'Zwanger worden' started by kat80, Mar 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kat80

kat80 Fanatiek lid

Jul 12, 2013
    1,311
    0
    36
    Gisteren laatste controle gehad na mijn MK. Helemaal goedgekeurd door de gyn EN er was een follikel te zien (15mm). Zou volgens hem binnen dit en 6 dagen gaan springen dus wij zijn weer aan de klus gegaan;)
    Zo kan ik weer een stukje 'afsluiten' maar merk dat ik het sinds enkele dagen emotioneel weer wat moeilijker heb...
    Al bij al ben ik blij dat we weer kunnen proberen om ons eerste wondertje in de armen te kunnen sluiten.

Grtjs
    Katrien

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Succes en hopelijk snel een plakbeeb!
    Die emo momenten komen nog wel wat vaker. Ik had er niet heel verl last van maar wel toen ik het eigenlijk zou vertellen, 20 wk echo, ud etc..

3. Diazz

Diazz VIP lid

Dec 28, 2014
    6,391
    3,134
    113
    Hopelijk snel een goede zwangerschap!

4. kat80

kat80 Fanatiek lid

Jul 12, 2013
    1,311
    0
    36
    tnx meiden! Kijk er heel erg naar uit!

5. Ikke88

Ikke88 Actief lid

Dec 15, 2014
    327
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat goed Kat! Het goeie periode komt er dus alweer aan! Succes en veel plezier 😃

6. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

Jan 14, 2015
    819
    0
    16
    Female
    Nederland
    Op de eerste plaats wat naar dat jullie een miskraam mee hebben moeten maken!

Wel heel fijn dat alles schoon is en dat jullie groen licht hebben gekregen. Hier was dat precies hetzelfde. Bij de laatste controle lag een nieuw eitje klaar welke ook 15 mm groot was op dat moment.

Die moeilijke momenten blijven komen en gaan.. dat kun je niet tegen houden en dat hoeft ook niet. Hier afgelopen dagen drie keer licht positief getest na mijn NOD van afgelopen maandag. Vanmorgen een paar druppen bruin bloed verloren en het is of de wereld onder je voeten vandaan gaat. Alles van de miskraam kwam weer even boven en het angst niveau is weer top..

Hiermee wil ik alleen zeggen... laat het emotionele over je heen komen. Dit zorgt er alleen maar voor dat je daarna weer positief verder kan en beseft wat je verder allemaal wel hebt. Een miskraam hakt er gewoon in en er zullen moeilijke momenten blijven..

(((knuffel)))

7. kat80

kat80 Fanatiek lid

Jul 12, 2013
    1,311
    0
    36
    Hey lizzy,wat lief! Ben sinds maandag terug aan het werk maar voel me emotioneel nog niet goed maar ik kan ook niet blijve kniezen natuurlijk maar toch...het zou onze 1e geweest zijn en het doet echt verschrikkelijk pijn dit verlies. Daarbij probeer ik ook wat nuchter te blijven als ik sommige verhalen van meiden hier lees mag ik nog niet klagen maar toch...

Share This Page