Hoi, Thijmen heeft met zijn geboorte een groen plat knuffelkonijn (niet zo heel groot) gekregen van peas. En die knuffelt ie helemaal gek als ie gaat slapen. Heb al gekeken of ik het nog ergens kon vinden, maar ineens hebben ze het nergens meer. Ben een beetje bang dat ik hem kwijtraak oid (.... en hij moet nooodig in de was...haha...) Weet iemand waar je dat nog kan kopen? Het zijn cadeautjes met kaarten die je dan kunt versturen als geboortecadeautje. Ze hebben ook rompers enzo. Meestal staat het in een kaartenrek. Als iemand weet waar je ze nog kunt kopen of er eentje over heeft, dan hoor ik het graag! Groetjes Rosa
Toen ik je berichtje zag, kreeg ik ineens inspiratie om op internet te kijken.... weet niet waarom ik dat niet eerder heb gedaan Ze hadden een webwinkel, heb nu een set van 2 besteld Thnx voor de brainwave...haha... deze mag wel dicht
Hihi, zou net de link voor je opzoeken. Jarissa heeft dezelfde maar dan in het roze. Ze is er ook helemaal weg van. Heb er zelf ook snel een paar besteld!