Hoi dames, Ik heb inmiddels alweer 19 maanden verkering met mijn vent. Wij hebben al eerder een relatie van 9 jaar gehad en zijn 2 jaar uit elkaar geweest. Anyways.. In het begin van onze tweede relatie deed hij alles voor me. Maar nu, ik krijg nooooooit bloemen, een verassing of wat dan ook. Hoeft niet eens in de materialistische vorm. Met mijn verjaardag heb ik moeten vragen om een kado want hij had niks. Het is echt een schat van een vent en gaat voor me door het vuur maar ik vraag me echt af hoe ik het weer terug kan krijgen dat hij ook meer dat soort dingen doet. Ik deed het wel altijd voor hem maar ben er sinds mn verjaardag mee gestopt omdat ik echt gekwetst was. Tips? Neemt hij me nou voor lief? (Ohh en ik hoef niet te horen dat ik een &@ van een vent heb want dat is echt niet zo).
Tja die van mij deed het al niet in de eerste plaats Maar goed, ik miste het wel. Dus ik kan me je gevoel goed voorstellen.
Die van mij deed dat het eerste jaar dat we wat hadden en daarna niet meer. En eerlijk gezegd vind ik het ook echt niet erg..
Herkenbaar...!! Ik heb ook echt een wereld vent maar op dat gebied schiet hij echt "tekort".. Ik ben degene die met de leuke uitjes komt.. Wij zijn ook even uit elkaar geweest maar hierin is hij nog altijd hetzelfde en weet je hij zegt heel eerlijk ja ik sta er gewoon niet bij stil, ik ben niet zo..! En ik neem hem zoals hij is ook al zou ik soms verrast willen worden... Tips heb ik dus echt niet voor je...
hahahaha dan wordt het denk ik echt tijd dat ik een heul andere vent ga opzoeken geloof ik.... Zijn inmiddels 19,5 jaar samen en die doet echt heeeeeel weinig aan dat soort verrassingen hoor. Okay, afgelopen sinterklaas heeft hij me echt vreselijk verwend met een tablet! maar verder.... kaartjes, bloemen etc... daar doet ie gewoon niet aan.
Die van mij heeft dat vanaf het begin al niet gedaan. Niet voor zijn vriendin, niet voor zijn ouders, niet voor zijn broertje en zusjes, niet voor familieleden en niet voor wie-dan-ook. Hij trakteerde enkel op zijn werk met zijn verjaardag, omdat zijn collega's dat ook doen. Sinds hij mij kent is hij verplicht om mee te doen. Met kerst, sinterklaas, moederdag, vaderdag, verjaardagen, zoveel-jaar-verkering en valentijnsdag. Hij kan gewoon verder de pot op alstie het niet doet Wel de lusten, maar niet de lasten? Ik dacht van niet, zo doen we dat niet hier. Hahahaha. Ik doe het overigens ook voor hem hoor Om het even duidelijk te houden. De romantiek is er helaas niet - want hij vraagt wel van tevoren wat ik wil, maar ach. En dat bloemetje koop ik dan zelf wel - meestal koop ik die in de bouwmarkt wanneer hij iets van een stuk mannengereedschap nodig heeft, en mag hij het betalen. Ik sta immers elke dag te koken voor hem, doe het was, het huishouden (en ik werk minstens net zo hard!) etc. dus als hij mij niet 2x per jaar uit eten neemt, ga ik staken
Pffff dat is gewoon des mans volgens mij... Mijn man is er ook mee gestopt... Zelfs onze trouwdag had ie niks aan gedaan Alhoewel, mijn vader was altijd heel attent, nam elke week bloemen voor mijn moeder mee enz.
Mijn man is ook niet attent of romantisch, mis het soms wel, maar aan de andere kant is hij wel een knuffelbeer en zo'n lieve pappa voor onze dochter!
Nooit gehad hahaha mis het ook niet. Oja wel ik kreeg vorig jaar voor mijn 25ste verjaardag 100 rode en 25 witte rozen
Die van mij zegt altijd " wat wil je graag hebben voor je verjaardag/ Moederdag etc"? Neem dan het bankpasje maar mee en koop maar wat leuks Vooral omdat hij weet dat ik best een aparte smaak heb die totaal anders is als de zijne en het me dan liever zelf laat kopen haha. Vind ik niet erg
Denk dat mijn man me daarom maar cadeautjes zelf laat kopen, want ik zou serieus buikpijn hebben als die van mij zo'n hoop geld zou uitgeven aan zoveel rozen en ik het weggegooid geld vind
Hier ook een man die totaal niet "romantisch" is. Maar ik denk idd dat het zo is dat je in het eerste jaar van een relatie meer moeite voor elkaar doet dan na die tijd. Want als een relatie langer dan een jaar stand houd wordt alles vaak wat normaler en kun je echt jezelf zijn in een relatie. De ander weet dan zowat alles van je en ze kennen je positieve en negatieve kanten. Voor mijn gevoel gaat de verkering dan over in een relatie en weet je dat je verder wilt met elkaar. Bedenk voor jezelf of je het echt heel belangrijk vind dat hij dat soort dingen doet, of dat je het graag wilt omdat je hoort dat het bij sommige anderen ook zo gaat. Het feit is namelijk dat er maar weinig mannen zijn die echt zo romantisch zijn en die regelmatig met een bloemetjes of iets anders leuks op de proppen komen. De meeste mannen hebben dat van nature niet en denken daar niet eens bij na. Mocht je het echt belangrijk vinden, dan zou je hem dat kunnen zeggen, want anders kan dat straks een punt zijn waarbij de relatie mis loopt en dat zou zonde zijn. En als je het vraagt en hij neemt wel weer eens iets voor je mee, voelt dat voor jou dan nog wel gemeend of krijg je dan al snel het gevoel dat hij dat doet omdat jij er om vraagt. Het is dan geen spontaan iets meer natuurlijk, want uit zichzelf doet hij het blijkbaar niet. Denk daar dus eerst even goed over na voordat je dingen van hem gaat verwachten.
Mijn man is er nooit mee begonnen, die laat op zijn eigen mannen-manier zien dat ie van me houdt, heb ik geen bloemetje of verrassing voor nodig. En ik? Ik ga gewoon lekker door met leuke dingen voor hem doen, gewoon omdat ik dat leuk vind.
Hier ook zo hoor! Eens in de zoveel tijd(1of 2x per jaar) krijg ik spontaan iets. Hij van mij veel vaker en dat doe ik met liefde. Ga er dus ook niet mee stoppen. Hij is een goede man, een goede en leuke vader, een goed persoon voor andere en hij staat altijd klaar voor mijn broer en zussen( hebben geen ouders meer en jongste zus is pas 18jaar). Kortom hij is en doet zoveel, dat ik vindt dat hij die verrassingen wel verdient. Okal vindt ik het soms ook wel jammer, ik weet dat er genoeg mannen zijn die het wel doen en verder bagger zijn. I count my blessings, ondanks dat ik niet gelovig ben en ik ook wel eens baal😉
Hier was het trouwens wel regelmatig wanneer ik weer iets voor mezelf had gekocht.... Oh had het maar gezegd, had je het van me gekregen.... ja, dan "hoeft" het niet meer
hier was het ook allemaal na een half jaar over, uh de lieve cadeautjes/dingetjes etc dus tja, 19 maanden vind ik nog ruim
Ach ja, mijn vriend is ook net zo romantisch als een dooie bos bloemen, ga er niet om vragen, doe ik dat wel, krijg ik diezelfde week ook een bosje, maar goed, de lol is er dan af. Kreeg afgelopen verjaardag weer de vraag wat ik wilde hebben, heb vier bosjes bloemen het komende jaar gevraagd (ben anders toch inspiratieloos). Ik verbaas me er zelf over, maar het werkt! Nu twee gehad, toch nog een beetje spontaan, ik vind het wel leuk. Oh ja, nu ik zwanger ben, weet 'ie ook dat ik af en toe een onbedwingbare behoefte naar chocola heb, doet 'ie af en toe boodschappen en neemt dan een reep mee. Dát vind ik pas lief!
Veeelll belangrijker Die van mij koopt ook nooit wat tja ben d'r aan gewend geraakt en zit er niet mee ik bedoel hij houd van mij en onze dochter dat is het belangrijkste toch?!