Ik heb voor mijn dochter vandaag schoenen gekocht: 1 paar tefa's 2 paar sandalen (dr Visser) en wil nog all stars erbij Dat is wel genoeg toch? Ik vond 1 paar sandalen wat weinig, omdat ik ze wil afwisselen en de tefa's en all stars vind ik echt schoenen voor 'erbij'
Mijn dochter heeft heel veel schoenen: Tefa`s voor warm weer als er geen sokken nodig zijn( met sokken erin ziet het er niet uit). Lilly kelly`s (is ze verzot op) crocs (neppers en uitsluitend in de tuin regenlaarzen 2 paar 2de hands schoenen van een vriendinnetje als speelschoenen voor water en zand activiteiten. Wilde eerst nog dichte schoenen voor erbij kopen, maar ze loopt toch vrijwel altijd of op haar lilli kelly`s of op haar tefa`s. Dus ik laat het hierbij.
Ik wil 1 stel nette schoentjes 1 stel voor het spelen en op de psz en dan nog 1 paar crocs en evt wat gympies
1 paar nette sandalen met dichte neus 1 paar all stars 1 paar puma's 1 paar havaianas 4 paar dus tot nu toe
Ik heb nu 2 paar balerina's en 2 paar sandaaltjes. Wil alleen nog een paar schoentjes die ze zelf makkelijk aan en uit kan doen voor als ze naar buiten wil. Alleen wil liever geen crocs omdat ik die zo lelijk vind.
Teva's Ballerina's Gympen Dat was het, alleen die ballerina's waren al 95 euro dus ik vind het wel best. Ze loopt nu al 2 dagen op haar Teva's.
esmee heeft nu een paar teenslippertjes en skeatchers gympen en nu ben ik nog op zoek naar een paar sandalen, dan kan ze de zomer wel door.
1 paar open 1 paar dichte en 1 paar voor te spelen buiten. lijkt me meer dan genoeg. ze groeien zo hard die kleintjes dat ze morgen misschien alweer te klein zijn.
Teva's en dichte schoenen. Meer is toch niet nodig? Hij heeft ook nog laarsjes. Zoon loopt trouwens het liefst op blote pootjes. Zijn voeten groeien snel nu. In de uitverkoop in juni ga ik wel weer nieuwe kopen.
Mijn dochtertje heeft: 1 paar goede leren sandalen 1 paar nepteva's 1 paar nep all stars 1 paar ballerina's Mijn zoontje: 1 paar teva's 1 paar all stars 1 paar gewone sandalen
haha, niet bij allemaal. Onze dochter haar voetjes zijn haast niet gegroeid, ze heeft nog net zoveel ruimte als vorig jaar in dr zomerschoentjes.
hier ook niet zo'n snelle groeier gelukkig maar eh.. 1 paar slippers wat nog vervangen moet door een groter exemplaar. (gekregen van Lindavg alhier.. pasten vorig jaar goed maar nu echt te klein) 1 paar timberland roze sandalen... (gekregen ooit) en anne wil eigenlijk niks anders aan. 2 paar allstars. 1x neppers met klittenband en 1x echte met hartjes oh en regenlaarsjes (graslaarsjes vindt ze zelf... )
ik heb voor allebei een paar gympen.. laarsjes maar dat is veel te warm nu regenlaarzen 2 paar nette schoentjes met een riempje en een beetje open... moet nog voor beiden een paar sandaaltjes kopen.... en crocs voor in de tuin... (verschrikkelijk dingen maar mijn dochters vinden ze geweldig helaas )
Hier heeft ons zoontje: 1 paar gympen 1 paar palladiums 1 paar veterschoenen van Bobell En ik wil nog een paar havaianes oid halen voor m 4 paar in totaal dus Ben persoonlijk niet van de sandalen Als hij het echt warm heeft loopt hij toch het liefst op z'n blote voeten Dochterlief loopt nog niet maar heeft toch: 2 paar gespschoenen 1 paar babypaws 1 paar "pramshoes" zoals de engelsen dat zo leuk noemen Ook 4 paar dus Pfff ben benieuwd of ik me nog kan inhouden of dat de schoenenkast verder gaat uitpuilen haha
Eén paar ballerina's en neppe 'crocs', verder heeft ze haar schoenen van de winter nog, die krijgt ze nu aan naar het KDV en als we naar de speeltuin gaan ofzo. Heel misschien dat ik er nog gympjes bij koop.