hoi hoi ik heb een vraagje. Wij proberen weer zwanger te worden. Heb afgelopen oktober een miskraam gehad. Nu moest ik vrijdag 6februari ongesteld worden. op zaterdag 7februari had ik een beetje (oud)bloed verlies en dacht nu ga ik menstrueren. Gepaard met een paar krampen, dit was eenmalig en sindsdien geen bloed verlies meer gehad. Nu zijn we een week verder en vraag me af of ik een test moet gaan doen of niet. Eigenlijk durf ik het niet, bang dat ik niet zwanger ben en mn cyclus gewoon verlaat is. Ik ben eigenlijk altijd regelmatig ongesteld maar sinds mijn curretage in oktober is mijn menstruatie soms een stuk heftiger. en daarnaast als ik wel zwanger ben wat heeft het bloedverlies te betekenen. Is het dan niet goed? alvast heel erg bedankt groetjes rosalie
hoi Rosalie, ik zou zeker een test doen! Als je zwanger bent, grote kans, dan is het bloedverlies gewoon watoud bloed geweest, dat zien we vel vaker in het begin van de zwangerschap op de dagen dat je je ongetseldheid zou verwachten. Testen dus en laat maar even weten! Mirjam
Ik heb dus gisteren een test gedaan en dacht kan het maar beter doen. En hij is hartstikke positief! Het kan dus verder geen kwaad dat ik een beetje oud bloedverlies heb gehad? is maar 1x heel weinig geweest. EN nu hopen dat straks alles goed is met de echo.