Groene afscheiding

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door beertje22, 14 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Ben 7 maanden geleden bevallen van een gezonde zoon. Alles is super goed gegaan, ben alleen ingeknipt. Sinds ik bevallen ben heb ik last van stinkende groene afscheiding..... En het lijkt steeds erger te worden. Het stinkt en het ruikt zuur. Onderhand elke keer als ik naar de wc gaat moet ik m'n maand verbandje verschonen omdat het zuur ruikt.. Bahh!! Er zijn kweekjes, uitstrijkjes en weet ik veel wat allemaal gedaan. Er komt helemaal niks uit, echt niks! Ben echt ten einde raad! De ene dokter zeg: het is duidelijk iets... tja wat dan? Ja dat word niet duidelijk. En de ander zeg weer: nee hoor mevrouw dit hoort! Nou sorry maar ik heb het nog nooit gelezen/gehoord.... Word er zo moedeloos van, en ben ten einde raad!

2. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Dan zou ik op hoge poten naar de dokter gaan en zeggen dat ik het niet meer accepteer en dat ik eis geholpen te worden, desnoods huil je er even bij.

Jij loopt er mee en de dokter trekt de deur achter zich dicht en gaat naar huis.

3. Islah

Islah Niet meer actief

Die verbandjes houden het waarschijnlijk ook in stand.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je bent dus ook al binnenstebuiten gekeerd door een gynaecoloog? Of dat nog niet?

Anders zou ik een doorverwijzing vragen naar een gynaecoloog.

5. mamavan3meisjes

mamavan3meisjes Actief lid

8 feb 2015
    478
    0
    16
    NULL
    NULL
    Volgens mij kan een gyn veel meer. Ik zag laatst iets van de Doctors (op tv) en die had het over Lichen nog wat. Er bestaan meer bacteriën etc dan wij denken. Groene, stinkende afscheiding is niet normaal. Heb je ook pijn op de plek van de knip? zou er een klein abces kunnen zitten?

6. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Sorry voor de onduidelijkheid... ben ook bij de gyn geweest in het ziekenhuis. Mijn huisarts heeft me juist door gestuurd naar het ziekenuis omdat zij niks meer met mij kon zeg maar. Zei zei ook: het is iets... maar wat... tja dat weet ik niet daarom had ze me door verwezen. Heel raar gezegd misschien maar als ik en m'n vriend sex hebben en hij wil te snel zijn fluitje(hihi grappig gezegd) er in en eruit doen en hij schiet zeg maar er net naast richting m'n anus dan doet dat heeeeeeeeeeeeel veel zeer... De gyn heeft me al helemaal onderzocht. Het lijkt net of dat ik constant m'n neus in m'n maand verbandje snuit... Zo groen... en slierten.

7. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Hoe bedoel je precies?

8. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Iedere dag maandverband gebruiken gaat "broeien" van onder en is niet goed.

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Dat maandverbandjes en inlegkruisjes niet goed zijn!
    Zeker niet dagelijks gebruiken.

Katoenen ondergoed dragen.
    Slapen zonder broekje

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

11. 2jees

2jees Niet meer actief

Die pijn met de sex, je bedoelt in de buurt van je perineum? Dat kan dan toch komen door de knip? Ik was gescheurd maar heb daar tijden lang last van gehad hoor. En zoals vroeger zal het wel nooit meer worden ;)

12. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Ja maar door er toch geen groen uit te komen?

13. stressbal

stressbal Niet meer actief

Nou ik ben helemaal niet snel van het naar een HAP oid gaan.

Maar ik vind dit toch wel ernstig zeker als er al groene slierten uit komen:$:$:$:$

14. 2jees

2jees Niet meer actief

Je bent toch veel thuis? Zou ik idd die verbandjes weglaten en gewoon elke keer een schoon broekje aan doen.

15. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    En als je nou eens dagelijks een vaginale spoeling doe ( 1 of 2 x per dag ) ? Heb je dat al geprobeerd?
    Als ik last van vervelende afscheiding heb doe ik dat laatste jaren ook ( op aanraden van mn ha ) en dat werkt echt goed bij mij...

16. 2jees

2jees Niet meer actief

Hm dat schijnt ook niet echt goed te zijn toch??

17. mamavan3meisjes

mamavan3meisjes Actief lid

8 feb 2015
    478
    0
    16
    NULL
    NULL
    Idd stoppen met het maandvaerband, ga anders over op wasbare maandverbandjes of inlegkruisje (cutecotton heeft ze) liefst helemaal niets. Die pijn herken ik wel, ben ook bijna 7 maanden geleden bevallen van baby nummer 3 en wat uitgescheurd. Ook dat gebied. Ik denk dat dat tijd nodig heeft. Ik geef ook nog bv dus het kan ook (deels) hormonaal zijn bij mij.

Slierten klinkt niet normaal. Groen wijst bijna altijd op een bacterie. AB gehad?

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

#18 Ellen291982, 14 aug 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2015
    Dat dacht ik ook en ben ook nog niet overtuigd maar las pas een stuk over wat de hoogte van de zuurgraad is en dat lactacyd daar bijvoorbeeld heel erg in. Debuurt komt dus geen kwaad zou kunnen (weet even niet meer waar ik het gelezen heb) ik zou het zelf niet proberen maar wie weet zijn er meiden die een positief verhaal erover hebben?

Inlegkruisjes, ligt eraan welke je gebruikt die kunnen gaan irriteren. Die met plastic laagje moet je idd vermijden. je hebt ze ook zonder plastic laagje die voorkomen irritatie.

Maar groen slijm klinkt echt niet goed hoor! Klinkt als een ontsteking? Is je knip goed genezen? Geen ontsteking? Zou toch nog een second opinion eisen desnoods, want dit vind ik niet gezond klinken.

19. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    klinkt raar maar heb ooit eens gehoord dat je kan wassen met yoghurt waarschijnlijk heeft het te maken met het zuurgraad in je vagina die weer even normaal moet gaan worden

20. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Zou dat met yoghurt niet doen. Denk ook niet dat je door maandverband groene slierten slijmt krijgt. Toch maar terug voor een second opinion? Zou ook kijken voor een AB kuurtje, klinkt niet goed! Niet teveel zelf dokteren met huis tuin en keuken middeltjes

Deel Deze Pagina