Ik doelde op dit: Laat het hem medisch onderbouwen. En vraag hem dan ook waarom de andere arts zegt dat het normaal is. En inderdaad dat groene op kweek zetten. Succes ermee!
Het is al op kweek gezet. Het is altijd. maar het valt mij op nu dat ik geen maand verbandje meer draag die geur weg is... En als ik tegen een gyn zeg: de ene gyn zeg dat het niks is en de ander weer wel.. Hebben ze daar niks op te zeggen...
Maar eerder zei je: Ik volg het niet meer hoor... Lijkt me ook sterk dat er helemaal niks komt uit zo'n kweek...
Ze hebben een kweekje uit m'n vagina genomen, maar niet uit m'n maandverbandje. Zoals de dokter zeg niet.... voel me soms echt of ik staat te liegen.
Oké, duidelijk. Ik blijf het vreemd vinden, dat die artsen niks weten/vinden. Niet dat ik het verhaal niet geloof, hoor! Kon het alleen even niet meer volgen Ik hoop dat je bij het Erasmus verder komt...
Tja ik dus ook. Ik vind het ook maar vaag.... De huisarts wist niks meer voor me te doen., oke dat kan! Die heeft me door gestuurd naar het ziekenhuis (ikazia, maar mocht zelf kiezen welk ziekenhuis) en dan kunnen ze daar ook niks vinden...
Vanmorgen naar de gyn geweest krijg nu een vaginale douche spoeling waar betadine in zit. Zei zei ook dat alles er goed uit... K weet het ook af en toe niet meer....