denk zet lekker filmpje op lekker onder me deken op de bank met een bakkie thee is zo mooie film heb hem al zo vaak gezien maar blijf toch wel een tranen trekker
zo erg .. dat kleine meisje aan de bed van haar moeder en zegt ik vind het zo jammer dat je dood gaat dan breek je pas echt
Ik kan die film/dat boek niet eens bekijken of lezen. Veels te ingrijpend en ben echt dagen van de wap dus respect dat jullie het wel kunnen Heb heb natuurlijk wel gedaan maar ga het niet meer doen.
Ik heb het boek gelezen en de film proberen te kijken, maar die laatste vond ik echt niet om door te komen! Nee, vond het geen goede film. Jammer van zo'n mooi verhaal.
Ik heb de film in de bioscoop gezien en ben toen gewoon echt dagen van slag geweest. Ik kijk hem dus niet meer.
Het verhaal is zo intriest, vooral met dat kleine meisje . Maar om eerlijk te zijn vond ik de film niet zo geweldig. Het bleef zo aan de oppervlakte. In het boek waren de emoties veel rauwer en heftiger. Ik vond het vooral irritant dat ze nooit lange takes van de personages lieten zien. Zodra het echt emotioneel werd, werd er een muziekje onder gezet en lieten ze een montage zien. Een beetje kiezen voor de gemakkelijke weg . En dat terwijl een actrice als Carice van Houten echt wel instaat is om op een mooie manier emoties over te brengen. Gemiste kans als je het mij vraagt.
ik had ook zakdoeken mee naar de bios maar de tranen kwamen niet. ik vond de film zo tegenvallen terwijl ik het boek zo mooi vond.
Ik heb bij dat boek echt gehuild. Zo heftig. Bij de film moest ik wel huilen aan t einde, maar ik denk omdat ik wist wat er ging gebeuren. Ik vond het jammer dat de film zo oppervlakkig bleef....
nee idd die man is alleen maar aan het sexen en die blootscenes was allemaal gedaan om veel mensen naar de film te trekken maar nee vond het een erg slechte film
Ik vind het walgelijk van begin tot einde. Die vrouw is overleden ondertussen en meneer Kluun lekker centjes verdienen. Bah bah bah. Zowieso natuurlijk te walgelijk voor woorden dat je vreemdgaat terwijl je vrouw je zo nodig heeft. Maar dan ook nog een boek en film er achteraan. Dat zegt iets over iemand vind ik. En niet positief. Sorry voor de Kluun fans. Is mijn mening.
Ik vind het ook walgelijk eigenlijk. Heb wel de hele film lopen huilen, maar dat komt omdat mijn moeder is overleden aan kanker. En dat roept toch herinneringen op.
Het boek vond ik veel beter en heb ook echt gehuild. Maar de film vond ik enorm tegenvallen!! Alleen het einde als ze echt dood gaat en het afscheid e.d. De rest gewoon 1 grote sex film... dus vond het erg jammer.