hallo dames, hier nog meer fans van de top 2000?? ik ben er bijna verslaafd aan heerlijke muziek en een top waarbij alle nummers maar 1x voorbij komen. heerlijk sneeuw buiten en de top 2000 op radio en televisie. genieten voor mij!
Hoi hoi, Hier ook een fan. Heerlijk de radio aan, zag net zelf dat het ook op tv werd uitgezonden dan zie je de studio en het cafe. Het ziet er wel leuk uit. ( een plus puntje van upc merendeel is min ) groetjesss jetje
oh, welke zender? wat is jullie favo nummer? ik heb er best wel veel, maar voor het komende uur ga ik genieten van 'never let her slip away' van Andrew Gold
Ja hier ook een groot fan. Hier ook veel favo nummers, o.a. alles van The Beatles en The Rolling Stones! En hopelijk staat Pink Floyd er ook in. En misschien The Yardbirds en Cream, hopelijk wel.
kijk maar op de lijst, dan weet je wanneer ze voorbij komen! Top2000 - Radio2.nl - Lijsten zo maar eens naar mijn ouders, daar verder luisteren!
Ik hou persoonlijk niet zo van die top zoveel lijstjes waar je uit een voorselectie moet kiezen en waarin ze structureel platen weigeren omdat die zogenaamd niet in het radioformat van die zender vallen. Er zitten best mooie nummers tussen in de Radio 2 Top 2000, maar een lijst waarin een nummer als "Smells Like Teen Spirit" niet in staat terwijl die een complete generatie heeft wakker geschud, kan je in mijn ogen echt niet serieus nemen. Of er moet in de tussentijd iets gebeurd zijn want ik luister er de laatste jaren alleen maar toevallig naar, maar ik kan me heel goed herinneren dat die door bepaalde radio 2 DJ's hardhandig werd geboycot. Pearl Jam noemden ze zelfs een twijfelgeval. Nee, dan liever de Arrow Rock 500 (wordt overigens in de luwte van de eindejaarslijstjes al in (R)ocktober uitgezonden). Daar mag je helemaal zelf kiezen wie je erin zet, zonder dat dat voor jou gedaan wordt. En ja, Smells Like Teen Spirit staat er inderdaad (heel hoog) in, zoals het hoort.
Ha, dan zijn ze eindelijk eens van hun ivoren toren gevallen daar. Dat betekent dat er maar genoeg inzenders (en die inzendtermijn was echt belachelijk kort dit jaar) hem buiten de voorselectie om toch op hun favorietenlijstjes hebben gezet en dat de boycot van Spits eindelijk voorbij is.