feest en waterpokken

Discussie in 'De lounge' gestart door Spikkel19, 26 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Hoi!

ik heb morgen een feest vanmijn vader nou wil ik de kids in principe meenemen

Maarrr. de kinderen van mijn broer hebben de waterpokken, ze zijn zo goed als ingedroogd maar schoonzus heeft ze nog niet gehad, dus de kans dat zij ze bij zich draagt is aanwezig.

nou vraag ikmij af kan dat kwaad voor ons kereltje van 4 maanden? of zal hij nu weinig last er van hebben mocht hij ze krijgen?

Wat zouden jullie doen jongste ook gewoon mee of thuislaten bij man?

2. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    hhmmmm

lastig.
    maar als je de jongste thuis wil laten dan moet je iedereen thuis laten anders heeft het nog geen effect.
    als een aantal van jullie wel gaan en je schoonzus draag het bij zich dan kunnen zij het meenemen naar huis.

tis niet zo dat als je het gehad hebt dat je het niet mee kan nemen.
    4 maanden is wel jong voor waterpokken... en dan met deze warmte
    maar aan de andere kant als je jongste ze nu krijgt is ie er misshcien wel vanaf en zo jong hebben ze er minder last van.

maar aan de andere kant ze kunnen dan wel weer terug komen omdat ze nog zo jong zijn...

weet je tegen houden lukt je toch niet.
    maar ben wel van mening dat je het niet hoeft op te zoeken.

3. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Anders spreek je met de familie af dat jij wat vroeger gaat en hun wat later?

Lijkt me moeilijk als vader om en je kind en kleinkinderen niet te zien omdat iemand anders ziek is.. even omheen plannen kan toch wel?

4. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Onthoud wel... Als je kleintje het nu krijgt dan krijgt die het op latere leeftijd waarschijnlijk nog een keer.. Zou zelf wel gaan, als schoonzus het bij zich zou dragen had dit zich al geuit.. Indrogen duurt namelijk wel effe

5. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    t is niet omdat schoonzus geen uiterlijke tekenen heeft dat ze niet immuum kan zijn.
    Sommige mensen hebben nooit blaasjes gehad, maar hebben wel antistoffen in het bloed.

Verder lastig, 4 maanden zit zo juist op randje vind ik

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Mijn zoontje heeft het met 4 maanden gehad, het kan zijn dat ze het lichtjes krijgen omdat ze nog antistoffen van jou bij zich dragen maar in mijn geval was het heel heftig. Hij zat echt heel erg onder (echt honderden) veel meer nog dan z'n broer en zus. Hij kreeg er ook een luchtweginfectie bij en zat tegen een longontsteking aan.

7. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    omheen plannen gaat helaas heel lastig hun blijven de gehele dag, en komen sóchtends vroeg..

pfff lastig hoor..

8. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    hmm idd lastig, kun je goed met ze overweg? anders zou je kunnen vragen of hun iets later kunnen komen zodat julie smorgens even heen kunnen. zou fijn zijn als ze het zouden begrijpen

9. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    helaas hebben ze dus scheit aan iedereen, en als hun gaan gaan ze ook niet rekening houden met anderen.. dat is dus het nadeel hebwel redelijk contact maar helaas,. schoonzus is ook nog eens hoogzwanger dus tja alles moet rekening met haar houden..

k vind het zo lastig, zit zelf ook nog eens met een koortslip.. dus vind het sowieso al lastig of ik zal gaan of niet, maar nu hun komenmet de waterpokken vind ik dat nog lastiger

10. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    kan de baby niet naar ergens anders, naar de buurvrouw of andere familie of een vriendin?
    Overzetten via een derde kan volgens mij niet, je moet eccht in contact komen met die blaasjes plus vocht.

11. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    nou hoor net dat ze bij zoontje nog niet ingedroogd zijn en dat hij wel komt.. baby hebben we geen oppas voor..

12. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Niet gaan met je baby van 4 maanden.

Onze jongste was 6 maanden en heeft er 5 dagen mee in het ziekenhuis gelegen :(

13. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Tja Weetje je oudste had ze gister ook mee kunnen brengen van de opvang dat is het nadeel dan had je ze ook in huis gehad.
    Voorbeeld natuurlijk ik weet niet of je kindje naar de opvang gaan.

14. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Thuisblijven

15. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ja, dat is zo. Maar ik zou het niet gaan "opzoeken" zeg maar.

Onze oudste had het ook meegenomen van de psz waar ze op zat.

16. ariel3

ariel3 Actief lid

27 mrt 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    Ik zou zonder de kinderen naar het feestje gaan of helemaal niet gaan.

17. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    we hebben besloten helemaal niet te gaan, wij gaan een week later..

18. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ik zou thuisblijven. Jammer dat ze niet even rekening met jullie kunnen houden zodat jullie in de ochtend even hadden kunnen gaan, zeker nu je weet dat de blaasjes niet uitgedroogd zijn.

19. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ja mnandere schoonzus gaat ook gewoon maar die weet niet dat die kids de waterpokken hebben, en ze neemt dr kleine mee

20. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Kan je haar niet even bellen dan?

Ik zou echt niet met mijn kind die waterpokken heeft ergens op bezoek gaan, waarvan ik weet dat er meer kinderen komen.
    Zou het echt niet prettig vinden dat andere kinderen dan risico lopen om ook ziek te worden. Ik zou dan gewoon thuis blijven.

Deel Deze Pagina