Gisteren heb ik voor mijn dochter een prachige sjaal, handschoentjes en een mutsje gekocht. Samen bijna net zo duur als haar winterjas zelf. Nu heb ik nog een winterjasje, een goedkopere, voor als de andere in de was zit. Hierbij zoek ik nog een goedkoop mutsje, handschoentjes en een sjaaltje. Het liefst in zacht roze. Ik zat zelf te denken aan roze fleece stof ofzo. Aangezien dat ook in de capuchon van deze jas zit. Maar ik kan dit nergens vinden, ben vorige week bij de wibra en bij de zeeman geweest, maar hier hadden ze dit niet in babymaatjes. Iemand enig idee waar ik zou kunnen kijken?
Marktplaats zou ik eens kunnen kijken. Maar ik wil wel een nieuw setje. Hennes en v&d heb ik ook al gekeken, maar was ook wat prijzig: 8 euro voor een sjaaltje, 6 euro voor een mutsje en 4 euro voor handschoentjes. Ik zoek gewoon een goedkoop setje van 5 euro ofzo.
Dit waren kleinere filialen. Hema is inderdaad ongeveer net zo duur. Vind het een beetje zonde, de jas was maar 13 euro. En die zal ze niet veel aanhebben. Vind het dan jammer om een duur sjaaltje enzo te kopen. Ben nu op marktplaats aan het kijken, maar kan daar ook niet vinden wat ik zoek
ik denk dat je nog even geduld moet hebben, als het echt koud word, ligt dat spul allemaal wel in de winkel bij zeeman en wibra. Ik denk dat het nu nog te vroeg is. Er ligt her en der wel wat, maar nog niet zo veel vind ik.
Heb vorig jaar voor Lena ook een setje van sjaal, muts en wantjes bij Zeeman gehaald, was wel ergens in december geloof ik. Ze hadden toen ook nog kleinere maatjes, echt voor babietjes. Denk dat je inderdaad gewoon even moet wachten tot het er weer voor is of bij een groter filiaal kijken, ze zullen het dit jaar ook wel weer krijgen lijkt me.
Consider, toevallig was ik gisteren bij Wibra in Groningen (filiaal paddepoel), daar hadden ze babywantjes en sjaaltjes van leuke roze fleece. Misschien dat het in jullie filiaal nog niet binnen was? Beiden voor maar 1,50 per stuk/paar. Succes!
Ik heb geloof ik het zelfde jasje als die jij hebt gekocht. Is die van de Wibra, zilver met roze binnenkant? Ik ben leuk geslaagd bij de C&A. Daar hebben ze iets met licht roze en daarin zit grijs verwerkt en een zilvere draadje. Erg leuk.
@sam1986, jaaa dat jasje heb ik gekocht! Helaas kom ik denk ik binnenkort niet bij de c&a, maar als ik er wel kom zal ik ff kijken. @marjan, dan hadden ze het zeker nog niet binnen, zal volgende week even kijken! Dankjewel.