Sinds gisteren is Dilano zo moe en nu al een paar dagen drinkt hij ook best veel. Overdag drinkt hij 3 flessen leeg en s'nachts ook nog een. Maar afgelopen nacht heeft hij dus weer een fles leeg gedronken en om 6.30 (lag er gisteren voor 19.00 uur in)werd hij wakker en was ze fles leeg, nieuwe gegeven en toen heeft hij nog 45 min geslapen maar ze fles was weer leeg. Uit bed een nieuwe gegeven. En hij ligt nu dus alweer in bed met weer een nieuwe fles. Het is nu 9.15 en ligt alweer in bed hij was om 7.15 wakker en toen heb ik hem er uit gehaald. Gegeten maar niet een hele boterham, alleen maar drinken.! Ik vraag me af of er meer dreumessen zijn die dit hebben, ik maak me geen zorgen. Maar volgens mij is het ook niet goed!
Onze zoon is net 14 maanden en drinkt altijd erg veel. Heeft om 11 uur al drie flessen van 250 cc leeg. En hij krijgt geen fles mee in bed. De eerste krijgt hij om half 7, dan wordt hij wakker en krijgt dan fles thee. Hij ligt er dan vaak tussen 800 en 900 uur weer in, voor 2 uurtjes slaap. En 's middags slaapt hij ook vaak nog 2 uurtjes. 's avonds ligt hij tegen 7 uur in bed. Dus tja hier altijd iemand die zoveel slaapt en drinkt.